Ga naar inhoud


usenet providers


pirrewit

Aanbevolen berichten

zijn er hier nog leden die ervaring hebben met SunnyUsenet?

Ik kreeg per mail een geweldige aanbieding ,denk ik althans, van Sunny

Prijs 2.92 Eur /maand

UNLIMITED SPEED

UNLIMITED DOWNLOADS

3000 dagen retentie

40 connecties (alhoewel ik het nut niet zie om dan wel 10-20 of 40 te hebben) Je ddeld toch telkens de snelheid door het aantal connecties Toch?)

Graag advies

 

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is geen slechte prijs... waarschijnlijk voor een jaarabo?

 

Ik gebruik zo nu en dan extreme usenet... en dan van 04 tot 16 uur...  na 4 uur ben ik toch meestal niet meer online... en omdat ik geen mega grote files download is een wat langzamer abo ook snel genoeg voor mij...  dat kost 6 euro per kwartaal... is het kwartaal om, dan spaar ik op wat ik nodig heb tot ik weer eens een kwartaal neem... voor mij hoeft dat dus niet alle dagen van het jaar altijd beschikbaar te zijn.

 

Een collega van me gebruikt ook sunny... dat had hij ook weer via iemand gehoord... Hij is tevreden....

Maar dat ben ik ook....  echt veel verschil is er volgens mij niet, zeker niet als je geen 'extreme user' bent, denk ik.

 

Je deelt inderdaad je connectie snelheid, maar sommige bronnen zijn relatief langzaam, en dan denk ik dat je winst haalt door meer connecties te hebben...  al is dat voor mij zelf ook niet belangrijk...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2018 om 09:39 zei pirrewit:

zijn er hier nog leden die ervaring hebben met SunnyUsenet?

Ik kreeg per mail een geweldige aanbieding ,denk ik althans, van Sunny

Prijs 2.92 Eur /maand

UNLIMITED SPEED

UNLIMITED DOWNLOADS

3000 dagen retentie

40 connecties (alhoewel ik het nut niet zie om dan wel 10-20 of 40 te hebben) Je ddeld toch telkens de snelheid door het aantal connecties Toch?)

Graag advies

 

Al jaren zit ik bij Sunny met volgen mij

10 connecties. In combinatie met Spotnet. En bevalt mij prima. idd lekker goedkoop en voor retentie genoeg.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vroeger XSnews... Had toen slechts een 12 Mbit verbinding. Inmiddels is het downloaden van auteursrechtelijk werk strafbaar gesteld en heb de dienst dus opgezegd. Download nu niets meer...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En onthoud een ding, anoniem in het internet bestaat niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels even aan het testen met

"Voor 5,75€ p/m heb je debrid, usenet,vpn en 500Gb cloud storage bij premium***. Enige waar je evt op moet letten is de limit van 1TB download p/m "

Dit is een link die ik kreeg via het Kodi forum.

Heb de cloud getest en de vpn (openvpn) en usenet en dat alles werkt prima.

Nu nog debrid en Kodi testen. Volgens de site moet ook link naar kodi mogelijk zijn.

grts

 

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...