Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Emekli:

 

Aangezien jullie altijd zeggen dat de NPO al door ons is betaald en dat is zo, dan vind ik dat CD ALLE themazenders eens zou moeten  doorgeven en als dit mogelijk is ook in HD.

NPO Nieuws, NPO Cultura en NPO 101 ontbreken aan het rijtje.

Overdag NPO Zapp Xtra is 's avonds NPO Best, maar wel zonder EPG.

Ga je op internet zoeken, nergens iets te vinden, dat kan beter.

 

Wat ik hier voorstel, zal een ander wel meuk vinden, maar dat vind ik van zenders zoals RTL/SBS, Fishing & Hunting, History, Discoveries en andere.

Dit heeft te maken met te veel USA shit en van de laatsten het American gewauwel van de presentatoren, doe mij maar gewoon Engels.

 

Toevoeging, FOX Channel staat nu ook al op zwart

 

 

De NPO thema kanalen zijn gewoon via de website van de NPO te bekijken.

En als je een enigma ontvanger hebt : de streamlinks staan elders op dit forum.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fine living keek ik toch regelmatig naar, vind dat wel jammer. als er dan maar iets echt leuks voor terug komt kan ik daar mee leven. denk aan AMC of CC in HD

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Satneef:

De NPO thema kanalen zijn gewoon via de website van de NPO te bekijken.

En als je een enigma ontvanger hebt : de streamlinks staan elders op dit forum.

 

 

Wat een quatsch, alle NPO zenders kan je online bekijken en dit geldt voor de meeste West Europese zenders.

Dus TV de deur uit en je eigen scheel kijken op je smartphone?.

 

Zaak is, de (niet) kijker betaalt via belastingen voor de NPO en dan moet dat te bekijken zijn via alle media, kabel, sat en internet.

 

 

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartphone?

Ik kijk met mijn laptop via HDMI gewoon op mijn TV naar online kanalen.

Maar meestal via mijn ontvanger

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3-1-2018 om 20:57 zei Noordzee:

Food Network kan je eventueel nog FTA via de Astra 2 bekijken (in SD).

 

 

 

Wat betreft vervanging: 

 

We proberen ons uitgebreid aanbod van themazenders altijd zo interessant en divers mogelijk samen te stellen. Vanaf 3 januari zijn de zenders Travel Channel, Fine Living en Food Network niet meer beschikbaar. We vinden dat jammer, maar we zijn druk bezig om ons aanbod van themazenders te vernieuwen.

 

Eind janauari hopen we je nog meer leuks en nieuws in de plaats aan te bieden!

 

 

bron : https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/service-status/

 

 

 

Behalve Food Network HD, Travel Channel HD en Fine Living HD gaan waarschijnlijk ook de radiozenders verdwijnen van deze transponder 11914/H. 

Er ontstaat dus best wel wat ruimte voor wat "meer leuks en nieuws".

 

Wat wordt de verrassing? 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 21:34 zei cruncher:

ik keek elke dag naar travel channel hd, ook bij kpn of xs4all niet beschikbaar. alleen Ziggo zie ik nog als optie...

 

Travel Channel is nog steeds beschikbaar bij KPN TV.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei JanR:

 

Travel Channel is nog steeds beschikbaar bij KPN TV.

 

Smaken verschillen! ik keek vroeger, toen het nog een REISkanaal was, heel erg vaak naar Travel. De laatste jaren niet meer. Het zijn allemaal Amerikaanse onzin shows die vrijwel niets meer met reizen te maken hebben en de zender is stuk gemaakt. Dan maar meteen naar Rail Away over.  Scripps, die deze kanalen in de markt zet, is tegenwoordig van Discovery dus je raadt het al: die wilden de jackpot voor doorgifte van die kanalen. Ik juich het toe dat M7 Group hier niet in mee gaat. Fine Living HD vond ik wel leuk, maar als je er drie keer langs zapte en een half uurtje keek had je de content weer voor een half jaar gezien nietwaar. Trouwens heet in de VS Fine Living gewoon HGTV als je het mij vraagt. Ik hoop dat binnenkort nog meer ruimte voor nieuwe initiatieven en zenders ontstaat, namelijk door History te schrappen.

aangepast door Schotelspeller
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten ze Eurosport 2 maar weer in HD uitzenden nu deze zenders plaats hebben gemaakt, zeker nu met de Olympische spelen op komst

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, eerst maar eens extra bestaande zenders in HD weergeven.

zoals Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Eurosport 2, Discovery, TLC of MTV.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Penthe:

Rare is op de App komt bijv. TLC wel in HD maar via de sat niet.

 

 

 

Is geen HD, staat alleen in beeld, net zo bij nog enkele andere kanalen. sbs9 en rtlz zijn overigens wel in hd via de app

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...