Ga naar inhoud


Zakelijke telefoon omzetten naar privé


Aanbevolen berichten

Iemand een idee hoe je een zakelijk mobiel abonnement van Tele2 omzet naar een privé abonnement van Tele2?

Mijn vriendin mag haar toestel met telefoonnummer meenemen. Het toestel moet dus uit het zakelijk contract en er moet een privé abonnement op. Uiteraard met nummerbehoud.

 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou denken dat de werkgever (en huidige eigenaar van toestel en nummer) dit moet doorgeven aan Tele2; op basis van overdrachtsformulier ofzo.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei RS2000:

Intern schijnt dat niet te kunnen bij Tele2.

Oplossing die sommige mensen aandragen is om eerst je nummer over te zetten naar een prepaidkaartje bij een andere provider en dan daarna een prive abo aan te vragen bij Tele2 met nummerbehoud.

 

Yep, dat advies kreeg ik ook. Als je erover nadenkt dan deugt het niet echt. 

 

3 uur geleden zei catw:

Gewoon overstappen naar een andere aanbieder, sim only vragen met nummerbehoud en je bent zonder extra kosten gelijk weer bereikbaar.

 

Dat is een optie ware het niet dat Tele2 een prima aanbieding heeft. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Psychosammie:

 

Yep, dat advies kreeg ik ook. Als je erover nadenkt dan deugt het niet echt. 

 

 

Dat is een optie ware het niet dat Tele2 een prima aanbieding heeft. 

 

Het is i.d.d. vreemd dat het intern niet kan, volgens de Tele2 forummods is dat omdat er bij het opzetten van het systeem niet aan gedacht is dat iemand dit ooit zou willen.

 

Ik heb zelf ook Tele2 vanwege de prima aanbiedingen die ze hebben, helaas moet je dit soort dingen dan maar voor lief nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang bestaat Tele2 al?

Dan lijkt het maar een zootje/kluchtje/..., als ze hun processen nog niet verder uitgewerkt hebben en dergelijke noden van klanten niet kunnen beantwoorden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We vonden het te omslachtig, we zijn voor een andere provider gegaan. Nu afwachten of het lukt, 20 februari weten we meer. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...