Ga naar inhoud


Eurosport TV-V zwart


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Geen beeld meer (blijft zwart) op :

  • Eurosport 1 HD BE
  • Eurosport 2 BE

van TV-Vlaanderen.

 

Eurosport Duitsland doet het wel.

 

Nog iemand met dit probleem ?

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


23,5°E 12110 H 27500  3/4 zijn Eurosport 1 HD BE en Eurosport 2 HD BE te ontvangen.

0209234151Satfeeds-DX.jpg

0209234545Satfeeds-DX.jpg

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, het maakt normaal gesproken helemaal niets uit als je er een paar MHz naast zit want de afc stemt toch af op het sterkste signaal. Meestal zelfs geen probleem als je er 5 MHz naast zit.

In werkelijkheid wordt er niet op 12110MHz uitgezonden maar op 12109,5MHz. De een rondt het af op 12109MHz en de ander op 12110MHz.

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zoiets eigenaardigs :

Menu/Instellingen/Zenders zoeken/Handmatig zoeken/Zoekmodus/Een satelliet

Dan krijg ik enkel Eutelsats maar geen Astras

 

Wanneer ik de et8000 herstart dan zie ik weer Astra 19 en 23

 

Wat is er hier aan de hand ?

 

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.17ddb5dd109f358e57619a5981a114b1.png

 

Dit zijn de Eurosport zenders die ik ontvang met 13 tot 15dB

Maar alemaal zwart beeld ( niet veel sport te zien dus).

 

 

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft echt niemand anders dit probleem ?

Weet echt niemand anders wat de oorzaak kan zijn ?

 

Dan zal ik toch terug moeten naar PLi 4 denk ik want daarmee werkte alles perfect.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

de BE eurosports werken hier gewoon (alle 3), de rest is donker wegens geencrypteerd en daar doet mijn TVV kaart het niet...

Probleem ligt bij je ontvangst (vermoedelijk niet aangezien je de zenders vindt) of bij je smartcard/abo

 

Wat zegt de oscam live log?

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartcard abo zou kunnen omdat ik net de overname van mijn broers abo heb gestart ( mijn broer woont in België en ik woon in Frankrijk).

Misschien zit daar een of andere hick-up ??

 

Waar vind ik de oscam live log ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een overname start dan krijg je normaal alle zenders dacht ik 

doe eens terug een fastscan van tvv

als ik van jou was zou ik eerst eens een draaibare zenderlijst douwnloaden 

zodat alle sats terug in je ontvanger zitten 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei smetje limb.BE:

als je een overname start dan krijg je normaal alle zenders dacht ik 

doe eens terug een fastscan van tvv

als ik van jou was zou ik eerst eens een draaibare zenderlijst douwnloaden 

zodat alle sats terug in je ontvanger zitten 

Hey Smetje

Een fastscan van TV-V heb ik al gedaan en die is perfect gelukt gelukt (die staat bij mij op auto-fastscan tenandere).

Ik kan alle TV-V zenders perfect bekijken uitgenomen Eurosport 1 HD BE & 2 BE.

 

Verder heb ik het volgende gedaan met DreamboxEDIT:

2 User Bouquets aangemaakt : Astra 19 en Astra 23

Manuele scan van Astra 19.2 gedaan en de inhoud van die "lastscan" in het Astra 19 bouquet (zie hierboven ) overgeheveld.

Idem voor de Astra 23.5 waarvan ik het resultaat in het Astra 23 bouquet (zie hierboven) overgeheveld heb.

Ik kan alles bekijken wat FTA is ook alles uit het BASIC Abo van TV-V dat niet FTA is - UITGENOMEN die Eurosport 1 HD BE en Eurosport 2 BE.

 

En ik kan maar niet snappen wat er zo speciaal is aan die 2 zenders vergeleken met al de andere gecrypteerde TV-V zenders zoals Eén, Vtm, Vitaya, enz.

Maar daar kun jij mij waarschijnlijk wel een uitleg voor verzinnen :)

 

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke cam gebruik je ?

of softcam

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...