Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

Net even de app geprobeerd. Die doet het en Film Europe werkt op de app en op tv staat hij op zwart. Het VOD aanbod lijkt het ook gewoon te doen.

Of de app is vergeten of die hoort gewoon bij alle abo's alleen raar dat er een mismatch zit tussen de app en de zenders op je tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier een deel van mijn bevestigingsbrief na de wijziging van BasisHD naar Start-HD:

" Beste klant,
We gaan je overstap van het Basis HD-pakket naar het Start HD-pakket verwerken zodra dit pakket beschikbaar is (tot die tijd ontvang je € 3 korting op je pakketprijs). Vanaf dat moment kijk je naar de zenders uit het Start HD-pakket en worden je abonnementskosten verlaagd. 

Ook met dit pakket profiteer je uiteraard volop van de unieke Canal Digitaal-extra's:

  • Overal (interactief) kijken met onze gratis app.
  • Gratis meer dan 100 filmhuisfavorieten on demand.
  • Dagelijkse kijktips van onze tv-goeroes via Facebook of WhatsOnTV.
  • Iedere maand een gratis zender van de maand. "

Geen woord Spaans aan, de app zal dus blijven werken -voor mij dan- ! 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei erwin05:

Heb je het Basis HD pakket en wil je geen voetbal en stap je over naar het Start HD pakket ben je ook gelijk die 2 zenders kwijt. Je wordt bij CD wel erg Genaa.......

Je wilt geen voetbal maar kijkt graag naar Film Europe HD die dan ook even wordt verwijderd.

plus je bent al je extra kaarten kwijt .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jean-Claude:

plus je bent al je extra kaarten kwijt .......

 

Het moeten wel erge nare mensen zijn die daar werken bij CD en het ene vieze plannetje na het andere bedenken.

 

Een Familie HD pakket met voetbal en 1 zonder voetbal.

Een Basis HD pakket met voetbal en 1 zonder voetbal.

Deze manier was veel eerlijker geweest.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Penthe:

Dank voor de duidelijkheid omtrent de app!

 

 

Nog even ter aanvulling. Nu mijn weekend begonnen is, heb ik app ietwat uitgebreider getest. 

Het blijkt dat ik via de App geen beeld meer heb op zenders als Fox Eredivisie, Film Europe en 192 TV.

De app is dus nu ook aangepast naar het Start-HD-pakket.  

 

Heb je jouw pakket nu al aangepast naar het Start-HD-pakket? 

Want ik dacht dat jij absoluut niet wilde betalen voor Fox Sports..........

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Noordzee:

 

Nog even ter aanvulling. Nu mijn weekend begonnen is, heb ik app ietwat uitgebreider getest. 

Het blijkt dat ik via de App geen beeld meer heb op zenders als Fox Eredivisie, Film Europe en 192 TV.

De app is dus nu ook aangepast naar het Start-HD-pakket.  

 

Heb je jouw pakket nu al aangepast naar het Start-HD-pakket? 

Want ik dacht dat jij absoluut niet wilde betalen voor Fox Sports..........

Dat klopt maar ik wacht even die stoelendans van CD af die nu gaande is en daarna ga ik hopelijk zonder Fox Sports verder. En hoop ook eerst een duidelijke zenderlijst van het Start HD pakket te zien want er zijn bepaalde zenders die we hier in huis beslist niet kwijt willen. Helaas kloppen de huidige zender overzichten op de website van CD al geheel niet dus is dat niet echt betrouwbaar al verwacht ik dat het Start HD pakket er nooit vermeld zal gaan worden. Ik verwacht in de toekomst hier dan ook veel meer duidelijkheid over de pakketten dan dat ik op de website van CD verwacht. Ok het kost me dan een paar maanden wat meer geld maar weet dan wel precies waarnaar ik uiteindelijk downgrade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen bang, dat ze binnenkort je niet meer laten downgraden. Het zou zo maar kunnen dat ze dat na 1 maart niet meer gaan doen. 

Want deze actie is bedoeld om klanten die bezwaar maken tegen de uitbreiding van het pakket (per 1-1-2018) met Fox Sports tegemoet te komen. 

 

Het Start-HD pakket is het Basis-HD pakket minus vier zenders: 

Fox Sports 1 HD 

192 TV 

Brava HD 

Film Europe HD 

 

Deze vier zenders minder besparen jou dan 5,50 per maand. 

(22,95 tegen 17,45)

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noordzee:

Ik ben alleen bang, dat ze binnenkort je niet meer laten downgraden. Het zou zo maar kunnen dat ze dat na 1 maart niet meer gaan doen. 

Want deze actie is bedoeld om klanten die bezwaar maken tegen de uitbreiding van het pakket (per 1-1-2018) met Fox Sports tegemoet te komen. 

 

Het Start-HD pakket is het Basis-HD pakket minus vier zenders: 

Fox Sports 1 HD 

192 TV 

Brava HD 

Film Europe HD 

 

Deze vier zenders minder besparen jou dan 5,50 per maand. 

(22,95 tegen 17,45)

 

Wat gebeurt er met RTL Crime? In de spreadsheet verder in deze thread staat die zender alleen nog in de hogere pakketten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende 22 zenders ga je dan missen.

Vanaf volgende week zijn het er 21. Min de zender Jim Jam.

 

Film Europe HD

FOX Sports 1 HD Eredivisie

EDGEsport HD

Duck TV

Jim Jam

Cartoon Network

Boomerang

Travelxp HD

Animal Planet

RTL Crime

Stingray Brava HD

Mezzo HD

192TV

ONS

NPO Politiek

NPO ZappXtra/NPO Best

the QYOU HD

RTL Telekids

RTL Lounge

AT5

Outdoor Channel HD

C-Music

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...