Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

TravelXP HD is de zender van de maand februari 2018. Tot 1 maart 2018 dus te zien. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden zei Ivo_:

Travelxp HD werkt ook gewoon met het Start HD pakket. Nog een andere zender die wegvalt ten opzichte van Basis HD is The QYOU HD. Deze zender is met Start HD niet meer te zien.

 

Sommige mensen verspreiden alleen maar onrust omdat ze zelf niks weten.

Travelxp HD is zender van de maand zoals Noordzee al vermelde.

The QYOU HD heeft nooit deel uitgemaakt van het Basis HD en Start HD pakket en behoord tot het Familie HD pakket nooit de zenderlijst van CD gelezen??????

Dat CD wel eens een zender open zet voor alle pakketten wil niet zeggen dat die zender er dan ook deel van uitmaakt.

 

Download de zenderlijst.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei erwin05:

 

Sommige mensen verspreiden alleen maar onrust omdat ze zelf niks weten.

Travelxp HD is zender van de maand zoals Noordzee al vermelde.

The QYOU HD heeft nooit deel uitgemaakt van het Basis HD en Start HD pakket en behoord tot het Familie HD pakket nooit de zenderlijst van CD gelezen??????

Dat CD wel eens een zender open zet voor alle pakketten wil niet zeggen dat die zender er dan ook deel van uitmaakt.

 

Download de zenderlijst.

 

 

Doe even normaal man, betweter! Wat Travelxp HD betreft, zat ik dan inderdaad mis. Maar ik kan je verzekeren dat The QYOU HD sinds de zender wordt doorgegeven door Canal Digitaal deel uitmaakt van het Basis HD pakket (of dat nu door Canal Digitaal zelf erkend wordt of niet). Het zenderoverzicht op de website van Canal Digitaal klopt lang niet altijd. The QYOU HD zit dus wel in Basis HD maar niet in Start HD. Zo betrouwbaar is dat geweldige lijstje van jou dus ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender heeft nooit deel uit gemaakt van het Basis HD pakket, ik heb deze zender ook kunnen bekijken met mijn Basis pakket en ook kon ik jaren kijken naar cartoon network.

 

Freetoview noemen ze dat.

 

Ik doen normaal maar jij niet.

De zenderlijst is van CD en niet van mij heb jij lees problemen?

Jij schrijft eerder dat cd niet betrouwbaar is als ik het goed lees.

Jij komt hier gewoon onrust stoken.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je toch heerlijk naïef. Canal Digitaal staat er al jarenlang bekend om dat wat op de website te zien is vaak totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Het forum waar Canal Digitaal zelf tot voor kort actief was, staat vol met dat soort discussies. Dan kun jij dat free-to-view noemen, maar als een zender sinds de start zichtbaar is vanaf Basis HD dan maakt een zender daar gewoon deel van uit. Hoe denk je dat mensen jouw lijstje het liefst gebruiken? Zodat het overeenkomt met wat Canal Digitaal zegt op zijn website? Of zodat ze daadwerkelijk kunnen controleren welke zenders er open gaan (en welke ze dus kunnen zien) met hun pakket. Het laatste is natuurlijk veel belangrijker. Voor het eerste kunnen ze in de meeste gevallen namelijk prima terecht op de website van Canal Digitaal. Voor wat Cartoon Network betreft, daarvoor gold inderdaad lange tijd een zelfde situatie. Al werd de zender ooit, rond 2005, ook in de officiële communicatie van Canal Digitaal vermeld als zender van het Basis HD pakket. Later verdween dat van de website maar bleef de zender nog lange tijd zichtbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat goed op de argumenten in, zeg! Maar dat zegt eigenlijk al genoeg. Iemand die zijn bericht begint met "Sommige mensen verspreiden alleen maar onrust omdat ze zelf niks weten", neem ik sowieso al niet serieus. Hoe denigrerend kun je je gedragen... Heel veel succes verder met dat nare toontje van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we het erop houden dat Canal Digitaal bepaalt in welk pakket het zit?

 

Dit zegt Canal Digitaal erover op mijn beeldscherm.

 

 

20180225_145454.jpg

1 uur geleden zei Ivo_:

Maar ik kan je verzekeren dat The QYOU HD sinds de zender wordt doorgegeven door Canal Digitaal deel uitmaakt van het Basis HD pakket (of dat nu door Canal Digitaal zelf erkend wordt of niet)

Graag zie ik een document of publicatie van je waaruit dat blijkt.

 

Som komt het voor dat sommige kaarten open blijven staan op zenders, welke niet in tot het abonnement behoren.

Wanneer daar voldoende ruchtbaarheid aan wordt gegeven corrigeert Canaldigitaal alsnog die fout en gaat zo een zender alsnog op zwart.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu nog een publicatie van Ivo_ waar zijn stelling wordt bewezen, dan kan dit dispuut gesloten worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...