Ga naar inhoud


Nieuwe zender: DocuBox


Sprietje

Aanbevolen berichten


@Noordzee, Ik ben juist wel een liefhebber en volg zoveel mogelijk zo niet alle wedstrijden.

Echter op de manier waarop Eurosport denkt het te moeten uitzenden met waardeloze reclame over de nog uit te zenden eigen programma's liefst op de spannendste momenten of op momenten die belangrijk zijn voor het verloop van de koers vind ik zwaar waardeloos.

Ik zoek dan ook altijd naar andere kanalen uit veelal andere landen om te zien of de koers daar te zien is, ik neem het buitenlandse commentaar dan voor lief.

Alles beter dan via Eurosport als het even kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@grondstof:  Leuk dat je ook een wielerliefhebber bent!

Zelf heb ik niet zo probleem met de wielerrapportages op Eurosport. Gisteren lieten ze b.v. het laatste uur zonder reclameonderbrekingen zien. Ik vind het dus wel meevallen. 

Los daarvan hou ik van afwisseling van commentatoren. Dan hoor je nog is wat anders. Op Eurosport zitten vaak goede verslaggevers zoals Karsten Kroon en José Been. Die Jeroen kan mij wat minder bekoren. Tijdens de Tour de France en de Vuelta kijk ik ook geregeld naar Eurosport. Drie weken lang luisteren naar dezelfde twee commentatoren op de NOS is ook niet alles.   

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noordzee, gister viel het mee maar ik heb vorig seizoen wel meegemaakt dat juist op het moment dat een koers bepaald werd de reclame werd uitgezonden.

Tijdens de reclame nam men niet de moeite om de reportage even op pauze te zetten waardoor dus juist het belangrijkste moment op 7km van de finish niet te zien geweest is bij Eurosport.

Juist om dat risico te vermijden en niet nog is mee te maken zoek ik liever naar meerdere zenders waar de koers te volgen is en zap ik eventueel snel tussen de diverse zenders als dat nodig is.

De diverse commentatoren die er zijn is een kwestie van smaak, de Belgen op Een/Ketnet/Canvas vind ik meestal op een slaapverwekkend eentonige dreun verslag doen.

De Nederlandse NPO commentatoren vind ik ook irritant, dus ook voor het commentaar wil ik nog wel is zappen om niet urenlang dezelfde stemmen te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Docubox HD is in HD met een deftige schotel op 47.5°W op de C-band ongecodeerd te zien. :P (Naast nog diverse andere "Boxen").

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...