Ga naar inhoud



HeinV

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik heb hier een DM920 gekocht, volledig pre installed voor TV-vlaanderen.  Maar blijkbaar heb ik die zenderlijst toch kunnen verwijderen. grrrrr

Nu wil ik daar die DCC-E2 weer terug aankoppelen zoals ik deed met mijn DM8000.  Maar ik krijg mijn DM920 niet geconecteerd.

Hoe kan ik in mijn DM920 mijn ip adres aanpassen. Ik heb hem wel al kunnen laten wijzen naar mijn router 192.168.1.1 maar krijg nergens de mogelijkheid om een vast IP adres eraan toe te voegen.

Google maakt me ook niet veel wijzer.

 

Iemand een idee? Ik ben een redelijke leek ivm die sat. ontvangers. Ik heb wel jaren een DM8000 hier draaien had, dat ging goed. Maar op dat gebied ben ik geen groot licht. ;-)

 

Kan iemand me verder helpen?

 

Zeer veel dank
 

Hein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En welke firmware woont er nu op de box? Indien OpenATV, nepOpenPli, NewNigma2 dan gewoon weer even een FastScan doen met de optie TV Vlaanderen. Via de Netwerk menu optie kun je gewoon het IP adres vastzetten. Gewoon de optie DHCP uit vinken. Er komt dan een invoerveld waar je je vaste IP adres kunt invoeren.

DCC-E2 kun je netjes laten zoeken nasr het ingestelde IP. Gewoon in DCC bij de Connection op 'search' duwen. DCC kan niet zoveel met de zenderlijst (buiten een vooraf bewaarde settings-backup terugplaatsen).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij netwerkinstellingen krijg ik enkel "wired aan" Verder kan ik daar niets aanpassen.

Daaronder staat er netwerkbrowser, als ik daar op klik krijg ik een groen error scherm en start hij opnieuw op.