Ga naar inhoud


Ziggo begint met uitfaseren van analoge tv doorgifte


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ziggo gaat in de regio Capelle ad Ijssel en omgeving stoppen met de analoge tv doorgifte.

 

Reden is besparing en het vrijmaken van ruimte voor nieuwe diensten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Met de Ziggo kaart en Ziggo ontvanger?

Ja!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat voor een ding, de afstandsbediening is wel goed bekeken, deze lijkt wel gemaakt voor oudere mensen, met die grote cijfers

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2018 om 11:40 zei gerrithoogeveen:

er zal wel teveel gratis worden gekeken, heb hier ook ziggo terwijl ik geen abbo heb ;) als je maar signaal hebt op de cai

 

 

 

20 uur geleden zei Cobus R:

Ja maar DVB C werkt dan toch ook gewoon ?

 

Inderdaad Cobus, heeft niets met elkaar te maken.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echte ziggo box zo te zien, nergens anders is er info op te vinden via google

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

laat ik net een Humax en een Philips voor Ziggo digitaal op het milieu park hebben ingeleverd

wat moet je daar nog mee?

niet vooruit te branden dat oude spul

EPG of GUIDE oproepen en je bent net zolang bezig met koffie zetten als op de Horizonbox

  • Haha 1

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...