Ga naar inhoud


Formule 1 kijken zonder abonnement


Sprietje

Aanbevolen berichten


12 uur geleden zei ceesv:

De live F1 feeds zijn allemaal gecodeerd.

Steek je licht maar eens op bij de feedhunters.

 

Dat is uiteraard niets anders dan begrijpelijk, maar zou er een manier zijn om deze te decoderen middels een abbo of via een hobbyweg?

2 uur geleden zei edbe:

wie is nu nog lid van CD, oplichters zijn het....F1 kan je altijd gratis bekijken via RTL1 al jaren....

Eh, noem eens een provider die niet haar klanten oplicht? :lol:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

De live F1 feeds zijn allemaal gecodeerd.

Steek je licht maar eens op bij de feedhunters.

 

Klopt , zowel de internationale EBU feed op 10°E alsook de feed voor Channel 4 op 7°E. Ook op de C-Band , 55,5°W of 47,,5°W . Allemaal gecodeerd in BISS.

Ik kijk altijd F1 op de feed op 10°E of 7°E. Geen gezaag van irriterende reporters . :)

 

De TP op 10°E is altijd contant.

10.0°E 11018, H, 14400 8PSK FEC Auto WIF Main (CM5000)

 

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Vergeet niet een lekker bisscuitje erbij te eten

 

 

Zelfgebakken ,smaken ze dubbel zo lekker , Mojo. :D

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom hoor ik niemand over Channel4? Helaas het laatste seizoen, maar wel helft van de races, practice en kwalificaties zonder irritante reclameonderbrekingen live te bekijken.

http://www.channel4.com/4viewers/editors-blog/formula-1-2018-season-confirmed-on-channel-4

En dan is er ook nog het Belgische RTBF, met een VPN abonnement prima te bekijken via de website.

aangepast door Giant2000

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Channel4 is het goed F1 kijken. Prettig commentaar en een prima beeldkwaliteit. Degene die het eerst heel de eerste bocht doorkomt wint meestal dus ik hoef niet alles meer te zien. F1 moet het zelf maar spannender zien te maken want de laatste jaren is het soms echt saai.

 

aangepast door RonBoy

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk jij de F1 dan maar lekker via Channel 4, dan mis je in 2018 de volgende races:
25 maart - Australië
8 april - Bahrein
15 april - China
13 mei - Spanje
10 juni - Canada
24 juni - Frankrijk
22 juli - Duitsland
29 juli - Hongarije
2 september - Italië
30 september - Rusland
28 oktober - Mexico
11 november - Brazilië


Laat mij dan maar naar RTL-Duitsland kijken, dan zie ik ze allemaal, ook in Spanje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Channel 4 heeft de beste presentatie van de f1 races. Tweede is Sky.

 

Via RTL kijken is reclame kijken, met tussendoor flitsjes van de race. Begeleid door een vreselijk chauvinistisch commentaar.

 

Niet door Channel 4 uitgezonden races hoef je niet te missen als je internet hebt.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach zo blijft er nog keuze. Channel 4 geeft van alle races een uitgebreide samenvatting aan het begin van de avond. Ook handig als je op zondag nog andere dingen te doen hebt. Te hopen is dat die samenvatting blijft na dit seizoen.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Henk1:

 

 

Via RTL kijken is reclame kijken, met tussendoor flitsjes van de race. Begeleid door een vreselijk chauvinistich commentaar 

 

Het commentaar zet ik uit, en luister naar Olaf via f1 radio op internet even het beeld van rtl zo'n 20 sec. op pauze zetten, dan loopt het geluid  meestal wel sinc.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook kiezen voor Channel 4 en de races die ze niet live uitzenden via RTL? Dan mis je niks volgens mij.

Die optie om Olaf Moll te beluisteren via internet is wel een leuke ja, al ben ik niet zo'n fan van de man met de eeuwige oneliners die nog wel eens een belangrijk detail mist (uit de tijd van RTL7 althans).

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...