Ga naar inhoud


Formule 1 kijken zonder abonnement


Sprietje

Aanbevolen berichten


Wat een vreselijk commentaar geeft Olav Mol.

Hij vergist zich dikwijls, geeft irrelevante informatie en is vaak vermoeiend om naar te luisteren.

Toegegeven, ik zou het zelf niet beter doen, maar vergelijk je Olav met het BBC of Channel4, dan luister je nooit meer naar Olav.

Maar de engelsen zijn van oudsher al goed in commentaar en ze slagen er in om groeiend gras spannend te maken!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het F1 presentatieteam van Channel4 o.a.: David Coulthard, Mark Webber, Jolyon Palmer, Susie Wolff, Karun Chandhok, Eddie Jordan en Bruno Senna. Dat maakt iedere wedstrijd toch aardig om te kijken en luisteren. 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei D.Quijote:

maar als je moet kiezen tussen duits commentaar en olaf kies ik toch voor olaf 

Ok, je hebt een punt. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kijken naar bewegende vage vlekken?-slecht voor m'n ogen, ik krijg al na een minuut hoofdpijn.

 

Bij RTL UHD heb je in ieder geval nog iets om naar te kijken. Channel 4 HD is overigens niet veel slechter van kwaliteit, maar dan wel via satelliet, en lang niet alle F1 wedstrijden. De Zwitsers op 13 oost hebben ook prima beeld, maar die zijn over twee weken niet meer 'educatief' te bekijken.

aangepast door zeeteefje
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...