Ga naar inhoud



joker55

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik heb sinds de introductie 2 stuks Solo 4K in huis en ben een tevreden gebruiker.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luisteraar

Het nieuwe Digitenne T2/HEVC wordt geleverd in een ZTE boxje. Vooraf geactiveerd door de KPN. Geen losse module, geen losse kaart. Dus T2 in NL alleen ongecodeerde zenders en de regionale.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@joker55 veel plezier er mee!

 

Solo 4K is zeker een goede VU om mee te starten.

Mocht je op termijn toch nog andere wensen hebben, kan je op die moment terug even kijken wat er zoal is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mimisiku:

@luisteraar

Het nieuwe Digitenne T2/HEVC wordt geleverd in een ZTE boxje. Vooraf geactiveerd door de KPN. Geen losse module, geen losse kaart. Dus T2 in NL alleen ongecodeerde zenders en de regionale.

hij zoekt een oude digitenne doosje wat dat doosje kan kan ook een tuner zelfs een usb stickje 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een 4K tuner kan je inderdaad straks NPO en Regionaal kijken en opnemen via DVB-T2. De abonneezenders zijn niet mogelijk aangezien KPN geen CI en smartcards levert. Goede keuze, ik heb nu een DUO2, maar als ik een nieuwe zou aanschaffen werd het zeker een 4K model. Duitsland schakelt in de komende tijd SD uit en reken maar dat binnen enkele jaren ARD en ZDF met 4K komen, en hopelijk FTA.

 

Ik raad je, zoals meer gezegd hier, wel aan om, mijn voorkeur, VTi te installeren. Dan kan je namelijk zoveel meer uit je box halen dan de standaard firmware. Installatie is kinderlijk eenvoudig (files downloaden, op USB stick zetten, tuner herstarten en de rest volgt vanzelf). Ik heb mijn tuner destijds gekocht bij *******,, ze hebben in de winkel VTi ter plaatse geïnstalleerd.

Overigens heb ik een vrouw die echt helemaal niks snapt van tuners en dergelijke, voor haar heb ik een senioren programmeerbare afstandsbediening met grote en minimale knoppen.

aangepast door ceesv
Naam winkel verwijderd.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat we nu geen TV konden kijken, haalde ik dat oude KPN boxje weer eens van zolder, waarbij ik alleen de NPO's en RTV Utrecht kon kijken. Al enige jaren geleden had ik het abo opgezegd van digitenne..........niet echt mooi beeld qua resolutie op een 65" scherm, maar we wilden toch nog ff kijken, al is het alleen het nieuws. .

Ik heb geen abo van digitenne meer, en zal er nooit aan beginnen, zeker niet nu er aparte hardware voor moet hebben, met weer een AB en troep.

Dus in die VU zal geen hybride tuner komen, hooguit over een tijdje misschien een tweede dubbele tuner.

 

De prijzen van de VU is waarschijnlijk vast of afgesproken, want je vind ze echt overal voor € 329,00, zelfs bij die******* die hem ook voor 329 heeft staan).  Morgen komt hij aan bij het lokale postagentschap, kan ik hem afhalen.

De HD kan je er los bijkopen, ook (bijna) overal voor € 69,00.  Echter, daar kan je wat winnen door wat rond te kijken, heb hem nu ( een Seagate 1 Tb) voor € 42,60 gezien, en reeds besteld.

Wilde eigenlijk wat kleiners, maar die is amper te vinden, of een 500 Gb voor 38,00.......nou ja, voor 3-4 meer het dubbele.

In de HUMAX had ik een 320 Gb, en die was nooit boven de 70% gebruikt, dus 1 Tb lijkt me "overdone", en helaas past die 320 Gb niet op de VU, qua afmetingen..

 

Als ik alles draaiend heb, kom ik terug.

aangepast door ceesv
toespeling op winkels verwijderd.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...