Ga naar inhoud


Ccam 2.3.2


Aanbevolen berichten

Wie zal het zeggen? Het Uvadi Team bestaat niet meer, Meest logische is dat de CCcam source van ooit heimelijk is overgedragen aan een ander team of dat de source in de krochten van het internet is opgedoken. Voor de conspiracy theory aangangers: misschien wel door een bekende provider 'stiekem' gemaakt met allerlei geheime detectie erin... Wie weet?

Allemaal misschiens.....

Zonder Netstat -a zou IK hem niet gebruiken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De herkomst van de ARM versie is onbekend.

Misschien heeft iemand inderdaad wat in elkaar "geknutseld".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele insiders kennen mensen van het team, en zonder dat er nu een heilig verbond van de CCcamridders wordt aanbeden, het update na faliekante versie 2.3.1 is genoeg aanduiding voor geknutselde reverse engineering. Dito mimisiku, nooit gebruiken zonder controle waar het heen gaat.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mimisiku:

Wie zal het zeggen? Het Uvadi Team bestaat niet meer, Meest logische is dat de CCcam source van ooit heimelijk is overgedragen aan een ander team of dat de source in de krochten van het internet is opgedoken. Voor de conspiracy theory aangangers: misschien wel door een bekende provider 'stiekem' gemaakt met allerlei geheime detectie erin... Wie weet?

Allemaal misschiens.....

Zonder Netstat -a zou IK hem niet gebruiken...

Netstat -a biedt ook geen garantie.

UDP client sockets worden niet altijd getoond en TCP sockets die aangemaakt worden, data versturen en were afgesloten worden zijn ook alleen maar korte tijd zichtbaar.

Een goede controle zou al het verkeer van de box op de firewall of router moeten loggen en analyseren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt ook weer, maar het geeft in veel gevallen wel een eerste - handige indicatie van je netwerk verkeer betreffende de WAN adressen

welke op zich natuurlijk met speciale applicaties uitvoerig kunnen worden gemonitoort 

 

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou volgens andere websites een aangepaste 2.3.0 versie zijn voor ARM (en mips) receivers. Ondertussen is er een bug uitgehaald en versie 2.3.2 r1 zou volledig werken en volgens sommigen beter zijn in kanaal schakelen dan oscam. Ik meld het hier enkel voor degene die interesse hebben.Wat er verder inzit of wat het doet zal me een worst wezen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei bellejt:

het zou volgens andere websites een aangepaste 2.3.0 versie zijn voor ARM (en mips) receivers. Ondertussen is er een bug uitgehaald en versie 2.3.2 r1 zou volledig werken en volgens sommigen beter zijn in kanaal schakelen dan oscam. Ik meld het hier enkel voor degene die interesse hebben.Wat er verder inzit of wat het doet zal me een worst wezen.

geen ondersteuning door mij.Stel vragen hier of op het betreffende forum en hoop dat ze beantwoord worden.

aangepast door bellejt
gezever

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welluku VTi ontvangert :):) 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een ipk voor de meeste images.

 

getest op:

Vu-Duo2

Vu-SoloSE v2

Vu Solo 4K

Mutant hd51

 

enigma2-softcams-cccam-all-images_2.3.2-r1_arm-mips_all.ipk

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gorilla King,

indien je het ipk per menu installeert, dus Blauw en volgende zie afbeelding

op een sticky plaatsen en in de receiver ermee

of

per ftp naar de HDD

dan kun je in het manueel pakketten installeren 

 

naamloos0.png

naamloos1.pngnaamloos3.png

naamloos2.png

aangepast door Tonskidutch
volgorde afbeelding

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...