Ga naar inhoud


Illegaal netwerk met betaaltelevisie via WebTV van Blu:sens opgerold in Spanje


Sprietje

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Penthe:

Volgens de officiele nieuws website(dus niet die Nederlandse vertaal bron) Onderzoekt men bij 6 personen of er illegaal gebruik in het spel is, uiteraard is alles stopgezet of in beslag genomen maar het feit moet wel eerst bewezen worden. Daarom stond het ook maar in 1 grote krant van Spanje en verder niets. De Nederlandse vertaler heeft er een spectaculair praatje van gemaakt, doet hij wel meer trouwens want ik lees die nieuws vertaal bron dagelijks.

 

 

Staat er in dat artikel ook of dat illegale gebruik in relatie tot eigen zenders of tot buitenlandse staat? Heel concreet: speelt de vraag of ze Spaanse abonneezenders pirateren een rol of zouden ze ook optreden als iemand alleen een pakket Nederlandse zenders  of in elk geval uitsluitend niet-Spaanse abonneezenders zouden kunnen bekijken?

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het zijn wederverkopers.

Het contract sluit je af met de provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je koop bij webshop/keten een abbo en betaald de webshop/keten denk dat het anders zit .

Even offtopic samenhangend amazon verkoopt producten uit standort/lokatie Bremen.

Wat blijkt nu bremen is een vrij douane gebied je koopt een product uit duitsland(bremen) en de douane stuurt een

rekening omdat het product uit china komt nu is de discussie moet amazon betalen ja of nee bijna de zelfde vraag

als hier bij het aangekochte tv pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere simpele ziel weet zelf best wel dat een abbo voor weinig geld en zoveel kanalen nooit zuivere koffie kan zijn. Bovendien gaan de verhalen van mond tot mond, dus de koper zelf is 100% schuldig.

Jezelf van de domme houden is wel zo vreselijk 1980 en doen alleen idioten die denken dat ze er mee weg komen.

Het is simpel, tv kijken kost geld en heb je dat er niet voor over, dan kijk je ook geen tv.

Wil je wel tv kijken voor weinig geld, dan ga je zelf hobbyen en dan ook alleen voor jezelf! Punt!

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een legaal product, ja.

Bij een illegaal product kan je je gelijk bij de rechter halen, in de meeste landen inruil voor een vervolging wegens illegaal kijken.

 

Kijk, dat kastje wat die winkel verkocht heeft werkt nog steeds, alleen heeft justitie ergens een server van de muur getrokken.

Het is al vaker aangegeven, de hardware is legaal, ermee naar illegale servers kijken in principe niet strafbaar, maar je kan niemand in de keten verplichten die illegale activiteiten voort te zetten nadat het gerecht die service gestopt heeft.

Uitlokken strafbaar feit?!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke discussie!! 

Ik koop een auto bij gerage nu blijkt auto gestolen garage wordt heler en moet auto aan eigenaar terug geven nu moet garage mij schadeloos stellen. 

zo moeten die ketens hun klanten ook schadeloos stellen door kostenloos een legaal abbo te geven. 

Natuurlijk heeft een rechter het laatste woord en loont een procedure tov kosten abbo. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nogmaals, de hardware, de mediaspeler is legaal en in orde.

Alleen de content provider is er niet meer.

Zie verder eerdere berichten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen is in dit geval die "TV"(media ontvanger) niet kapot.

 

Ik ben benieuwd wanneer de volgende illegale IPTV provider omvalt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brein draait helemaal niets de nek om, wat brein weghaalt links komt rechts 3x terug. Mij lijkt juist van afstand gezien dat brein een mafia clubje is die enkel geld wil verdienen over de rug van. Volgens mij ziet geen enkele artiest of akteur geld van brein. En wat valt er nog illegaal te doen in Nederland alles op TV is terug te vinden op uitzending gemist, dan zou het enkel nog om films draaien die je dan buiten Nederland met Nederlandse ondertitels wel kan downloaden en daar kan brein helemaal niets mee. Brein zou helemaal geen bestaans recht moeten hebben aangezien het pure dieven zijn. En het is al jaren bewezen dat mensen die illegaal downloaden ook kopen als ze iets goed vinden, daardoor zijn de verkoop cijfers juist gestegen. Ik zelf ziet ook graag eerst voor ik een aankoop doe, je wilt toch graag weten waar je voor betaald.

 

aangepast door Penthe
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...