Ga naar inhoud


CI module Mediaguard P/N: 910050 R1.2


Aanbevolen berichten

Beste,

 

nieuw op dit forum met een dringende vraag heb al lopen zoeken op dit forum maar geen antwoord gevonden.

graag wil ik weten of bovenstaande module nog bruikbaar is.

ik heb namelijk een nieuwe Philips tv met ci module maar canaal digitaal kan ik met deze module niet ontvangen.

ook een software update werkt niet .

mijn vraag heb ik nog wat aan deze module voor de huidige HD ontvangt ,

kan er toch nieuwe software in geladen worden, graag u reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eerste treffer is een handleiding voor het updaten van het CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit de kaart goed in het ci module?

Hoe keek je vroeger?

Wat geeft de tv aan in het ci menu?

Kan je wel ongecodeerde zenders ontvangen?

Stem je eerst af op een CD programma en stop je dan het ci module in de ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die OTA update is al jaren uit de lucht. Die modules kun je zelf allang niet meer updaten. Wil je een CI gebruiken dan rest je de Aston 1.07 met FW 2.26, de witte CI van CDS óf de nieuwste CAM-701 met ingebouwde kaart..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste dat ik de module gebruikte was in de ontvanger Maxdigitaal 220S ik ben toen in het HD tijdperk overgestapt op de Sat 801 M7.

de module is enkele jaren niet gebruikt.

ik heb nu een nieuwe Philips tv waar ik graag deze modellen weer wil gebruiken.

ja de kaart heb ik blijde kanten geprobeerd  van canaal digitaal in de M7 ontvanger

De kaart wordt wel gezien maar een update werkt niet mislukt.

Die kan ik wel ontvangen de schotel staat goed uitgericht op de Astra 23, de niet gecodeerde zenders.

ook de afstemming geprobeerd werkt dus niet.

alvast bedankt voor je reacties .

 

 

 

 

Net je laaste reactie gelezen, hij zou dus moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat zei ik dus :) Die update 2 jaar geleden nog geprobeerd en ook toen deed hij het al niet meer ONDANKS de melding op de Canal Digitaal website!! 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon me herinneren dat dat samenviel met het verdwijnen van de aston.fr site. Weet het niet zeker dus kán ook een (foutieve) aanname zijn.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...