Ga naar inhoud


H en V C-band ontvangst op ABS 3A 3grd West


powersofts

Aanbevolen berichten

het kan zeker beter omdat ik nu nog niet de blauwe trechter erop heb zitten maar de platte scalar rings.Dat geeft veel extra snr.Toen ik de foto's maakte had ik al de fine tuning(fractie links/rechs draaien) erop losgelaten want je merkt toch dat de boel een beetje(paar pulsjes) neigt te verlopen. snap nog niet goed hoe dat kan.Zodra de blauwe trechters erop zitten ga ik ook gelijk tunen door de lnb optimaal naar binnen/buiten te plaatsen.Met al deze 'tekortkomingen' op dit moment ben toch tevreden met dit resultaat.
Ik vang overigens nu geen andere zenders dan Scopus Network technologies op 4156 V 2985 3/4 .

Mojo: bedankt voor de setting.

aangepast door powersofts
Link naar reactie
Delen op andere sites


21 minuten geleden zei powersofts:

Toen ik de foto's maakte had ik al de fine tuning(fractie links/rechs draaien) erop losgelaten want je merkt toch dat de boel een beetje(paar pulsjes) neigt te verlopen. snap nog niet goed hoe dat kan

Hoe is de speling op de revolver?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor zover ik heb gezien is er geen speling. want komt die speling vaak voor dan? en waar dan?
Met verlopen bedoel ik dus dat mijn actuator verloopt, dat merk ik op de positioner die soms een paar pulsjes links of rechts ernaast zit.

Zal maandag even grondig checken op eventuele speling, ik snap de gedachte dat speling op revolger kan zorgen dat je telkens anders uitkomt met je positioner.

 

aangepast door powersofts
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...