Ga naar inhoud


Microsoft vraagt kinderen te registreren kostprijs 0,50€


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

  • Moderator
9 uur geleden zei Penthe:

men maakt een 2e volwassen account aan en laat het kind daar verder mee spelen en Microsoft staat buitenspel

Dus voor 50 Cent stel jij de kinderen bloot aan alle ellende op het internet?

Of ga je zelf naast je kinderen zitten om controle uit te oefenen en ze te behoeden voor de donkerste krochten op het internet?

 

Het gaat om de bescherming van kinderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 hour ago, ceesv said:

Dus voor 50 Cent stel jij de kinderen bloot aan alle ellende op het internet?

Of ga je zelf naast je kinderen zitten om controle uit te oefenen en ze te behoeden voor de donkerste krochten op het internet?

 

Het gaat om de bescherming van kinderen.

Wie zegt er nu dat "IK" dat doe? Ik heb niet eens van die ellendige etterbakjes :) Het gaat erom dat de betutteling gewoon doorgaat en anderen over jou leven en die van je kinderen gaan beslissen. Dat valt bij menigeen gewoon verkeerd. Ze kunnen Windows ook links laten liggen en Linux op hun computer zetten. Ouders moeten zelf wijs genoeg zijn wat betrefd hun kinderen anders moeten ze gewoon geen kinderen nemen. En grote bedrijven moeten zich niet met het gezinsleven gaan bemoeien.

 

Ik vind het een zeer rare en kwalijke zaak van Microsoft, ze krijgen zo wel enorm veel meer info over je binnen inclu je bankrekening.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ceesv:

Dus voor 50 Cent stel jij de kinderen bloot aan alle ellende op het internet?

 

Dus jij denkt dat voor 50 cent je kinderen veilig zijn? Ik denk eerder dat M$ zijn verantwoordelijkheid hiermee heeft afgekocht. Je ging toch akkoord?

 

Blijft de vraag natuurlijk waarom je M$ account zou aanmaken?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat de kosten niet opwegen tegen de vergoeding van 50 Cent.

Een volledig automatische bekeuring kost al 9 Euro administratie kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er alles van. Voor verenigingen geldt hetzelfde. Volstrekt onuitvoerbaar.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...