Ga naar inhoud


Hoe een reeks afdrukken kop van mail naar een verzender.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik heb behoorlijk wat ervaring met thunderbird. Maar kan die alle onderwerpen afdrukken, die naar een bepaald persoon geschreven zijn?

De mail als item toevoegen in een email naar de vredesrechter.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden zei Mojo:

email naar de vredesrechter.

Heb het vermoeden dat dat niet zal gaan je moet dacht ik op voorhand

de stukken inbrengen via griffie en weet niet hoever de zaak staat

zijn de debatten al gestart.

TS zal wel weten wat het beste is hij kan in ieder geval bewijs leveren door de header

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is enkel nog maar een dispuut verstuurd naar de griffie.

Het gemakkelijkste is om laptop tablet mee te nemen. Maar de ervaring leert dat mobiel internet in bepaalde gerechtsgebouwen slecht of onmogelijk is door de constructie van het gebouw. Ik weet niet of onze en vooral al onze rechtbanken al voorzien zijn van internet om zaken te bepleiten. Wacht nog op antwoord, dus kan het vragen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets voor juridischforum.be. 

Jij brengt iets in afschrift email en verzend headers op papier. 

Verlaat je niet op internet in zulke gebouwen. 

Kan nu niet achter computer de kans is heel groot als je de mail opent op laptop dat je hem later kan openen zonder internet omdat die op laptop opgeslagen is. 

Ik ga ervan uit dat je thunderburt gebruikt 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Er is enkel nog maar een dispuut verstuurd naar de griffie.

Het gemakkelijkste is om laptop tablet mee te nemen. Maar de ervaring leert dat mobiel internet in bepaalde gerechtsgebouwen slecht of onmogelijk is door de constructie van het gebouw. Ik weet niet of onze en vooral al onze rechtbanken al voorzien zijn van internet om zaken te bepleiten. Wacht nog op antwoord, dus kan het vragen.

Als je een Mobiele telefoon hebt met 4G kun je die als hotspot gebruiken voor je laptop. Veel mensen weten dat niet of vergeten het, je hebt eigenlijk met zo´n 4G telefoon altijd internet voor al je apparaten bij de hand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Penthe:

Als je een Mobiele telefoon hebt met 4G kun je die als hotspot gebruiken voor je laptop. Veel mensen weten dat niet of vergeten het, je hebt eigenlijk met zo´n 4G telefoon altijd internet voor al je apparaten bij de hand.

 

Vergeet dat maar, door de structuur van bepaalde gerechtsgebouwen. Spreek van ervaring. Nee, zelfs geen gprs.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met een raadsman, en blijkbaar is dat hier geen gang van zaken om naar de rechter te gaan met een laptop tablet of smartphone, om het te bewijzen.

Volgens deze raadsman, zal ik al die mails moeten uitprinten en overhandigen via mijn raadsman, de griffie of eventueel (maar afgeraden) tijdens de rechtszaak.

Ik weet dat dit een satellietforum is en geen juridisch forum, maar wilde dit netjes maken, dit te melden, omdat leden melden om bovenstaand te doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier idd geen juristen forum, maar een uitgebreid sat forum.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...