Ga naar inhoud


Formule 1 in 4K bij RTL UHD in HD+


tv-fan

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Oscam gaat die kaart niet decoderen, Gbox kan die wel decoderen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uur geleden zei ceesv:

Zo, hier het vandaag aangeschafte HD+ module + kaart in de Vu+ Solo 4k gestoken en de gewenste zenders toegewezen aan het HD module.

Ik zie nu inderdaad het mededelingenbeeld op RTL UHD, dus alles staat klaar om morgen de F1 in UHD kwaliteit met DD 5.1 te genieten.

Ook deze zender, https://www.hd-plus.de/uhd/ultra-hd-demokanal-uhd1  die om 20 uur achter de decoder ging, is nu te zien.

 

 

Je hebt er nog een UHD zender bij welke gelijk HLG ondersteunt: Travelxp4K. 

Heeft andere programmering als de HD versie bij zowel CD als  HD+ en overtuigender beeldkwaliteit, met name door de HDR-HLG. 

 

Trouwens waar in het VTI menu vindt in de toewijzing om de RTL UHD ook te descrambelen, vindt dit niet zo snel terug. 

Heb een originele HD+ module, die zou het toch automatisch moeten decoderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Travelxp 4k is gisteren ook toegevoegd.

 

Bij mijn Solo 4k moet ik de UHD zenders toewijzen, anders blijft het scherm donker.

Kan iets te maken hebben met de provider.

 

Menu, instellingen, common interface taken, Slot1 - HD+ Modul, (groen) zender, gewenste zender toevoegen en beeld.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2018 om 15:12 zei ceesv:

Ik ga kijken of ik morgen een ci+ module kan halen en het uitproberen in de Vu+Solo4K.

Waarom niet gewoon met Softcam?

 

HD01 / HD02 lopen met Oscam, HD03/HD04 met Gbox (alhoewel er zijn ook al Oscams die er mee overweg kunnen)

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

de weergave met welke softcam het VTI image en de HD+ kaarten werkt is nog steeds dezelfde beste Clemens-vuplus

en ( @all ) wie niet weet welke versie van de HD+ kaart voor Duitse commerciële HD-tv hij in huis heeft is zelf schuld

onkunde is geen excuus

adequate studie en informatie zoeken en leveren kan elk kind

 

de Formule 1 wordt uitgezonden op deze transponder, zie afbeelding

met de passende abonnementen is die te zien

of per internetfeed zie tweede afbeelding

Screenshot_33.jpg

Screenshot_34.jpg

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En we hebben beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

En we hebben beeld.

Wauw met reclame in UHD 😀.

Is dat daar ook zo, dat ze reclame geven tijdens de rit, zoals bepaalde doen bij wielrennen? Een klein kader zichtbaar, en de rest van het scherm reclame.

Leuk met UHD materiaal, als dan juist iets spannends gebeurt😃 krijg verkeerd emoji niet weg met mijn android smartphone.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uiteraard wordt de wedstrijd om de zoveel tijd onderbroken door reclame, de kassa moet ook rinkelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei luisteraar:

Als hij een oudere kaart heeft werkt het wel tot en met kaart hd02

 

Heb zo een kaart dus wel degelijk via Oscam werkend voor de HD zenders maar zonder uhd ontvanger kan ik niet testen of het werkt die uhd zenders dus onkunde is hier niet de vraag, enkel of de uhd zenders zouden werken op die kaart en ontvanger met uhd opties.

al 3 jaar perfect werkend hier voor de HD zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei luisteraar:

een werkende HD+ kaart werkt ook bij UHD uitzendingen

Ok bedankt voor de Info dan kan ik uitkijken naar een uhd ontvanger ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv schrijft op 27 april:


"Ik ga kijken of ik morgen een ci+ module kan halen en het uitproberen in de Vu+Solo4K."


Tja, er is al over gesproken dat je die net over de grens in Duitsland kunt kopen maar dat is ook al niet meer nodig.
In Totaal TV lees ik vandaag dat je de HD+ smartcard en eventuele CI+ module bij enkele Nederlandse satellietspeciaalzaken voor dezelfde prijs als in Duitsland (€69,-) kunt bestellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...