Ga naar inhoud


Windows 10 Spring Creators Update


Gast catw

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei luisteraar:

oorlog is zie de link niet heeft dat iets met linux te maken ?

Die agconnect.nl link? Bedoel je Windows ipv Linux?

 

Het heeft er naar alle waarschijnlijkheid niets mee te maken, maar het kwam een beetje doordat een eerdere bijdrage "terwijl het 8 mei pas echt los gaat?" bevatte en dat deed me denken aan "jetzt geht's los", omdat ik het niet zo snel op die manier zou zeggen. En zo belandde ik im kriegszeit en herinnerde ik me dat er nog wat gedoe was bij de Dam; daar was te vroeg gejuicht en zo ontstond mijn reactie. 

 

Kortom, het was gewoon een grapje. En het is een tijd van relativeren, vanwege damals.... dat alles bij elkaar. Capisce?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk dat een paar dagen wachten, voor de leken onder ons, niet onverstandig is.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei ceesv:

Ik denk dat een paar dagen wachten, voor de leken onder ons, niet onverstandig is.

Daar kan ik het enkel maar mee eens zijn. Vanaf morgen verschijnen vanzelf de eerste reacties online over deze nieuwe update en kun je snel zien of je beter nog kunt wachten of dat het zonder problemen geinstalleerd wordt en probleemloos werkt.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Windows 10 1803 build 17134.1 (insider versie) al een tijdje draaien in een virtuele machine.
Zojuist een andere Windows 10 installatie in een virtuele machine, een laptop van 3 maanden oud, een desktop van 5,5 jaar oud en een desktop van 7 jaar oud geüpdatet naar Windows 10 1803 build 17134.1
De updates verliepen vlekkeloos en eigenlijk behoorlijk snel. Zelfs op de oudste desktop met een singel core processor liep het boven verwachting snel.
Ik had de laatste maanden meer problemen met de gewone updates als met deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zo, vanmiddag eerst de werklaptop maar geupdate, en mijn eigen thuis desktop is nu ook geupdate. De overige machines zijn nu bezig met de update installeren. Hij stond bij mij gewoon tussen de updates dus op die manier heb ik ze geupdate. Ik zag overigens dat de media creation tool website en de update assistant nu ook geupdate zijn dus je kan er altijd nog een iso / usb stick mee maken en hem daarmee installeren.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de laptop ge-update (dom woord) en verder mijn hoofdcomputer en gelijk ook nog twee anderen, en op dit moment raad ik het ook iedereen aan te doen.
Het enige probleem wat ik tegen ben gekomen was dat de drivers van een erg oude ethernetkaart ook vernieuwd waren, daar zette ik aldoor al de oude drivers weer terug, dus nu maar een nieuwe ethernetkaart er ingezet.
En zoals WIZ hierboven al vermeldde je kunt ook een iso maken, voor het gemak heb ik die dus voor mijzelf op de server gezet.
Let er wel op dat windows weer veel dingen op "AAN" heeft gezet dus kijk in Privacy wat je beter weer op uit kunt zetten.

Win-10-april-2018.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem er gisteren ook op gezet ging redelijk snel zowel op de laptop en PC.

Alles bijna goed en privacy aangepast! Alleen de webcam van de pc doet het niet! Ook nog niet aan de praat gekregen.

gr

Opie

 

Zie nu dat de webcam van de laptop het ook niet doet!

aangepast door opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loop je privacy instellingen nog eens na.

Mogelijk heb je de toegang tot je webcam uitgezet.

Ging bij mij niet goed viaWindows update.

Toen heb ik de iso gedownload met de mediacreationtool en dat ging wel goed.

Zelfs bootmanager grub (windows/linux dualboot) werd niet aangetast.(had ik een opmerking over gemaakt via het insiderprogramma)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

He dat is goed om te weten dat ze eindelijk van de bootloader afblijven. Ik moet zeggen dat ik hier bijna alles over heb gezet naar 1803 en deze keer eigenlijk geen bijzonderheden ben tegen gekomen.

Wel zoals gebruikelijk inderdaad alle privacy dingen weer goed zetten, maar dat was het dan ook wel.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...