Ga naar inhoud


Windows 10 Spring Creators Update


Gast catw

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei opie:

ik heb hem er gisteren ook op gezet ging redelijk snel zowel op de laptop en PC.

Alles bijna goed en privacy aangepast! Alleen de webcam van de pc doet het niet! Ook nog niet aan de praat gekregen.

gr

Opie

 

Zie nu dat de webcam van de laptop het ook niet doet!

weer terug gezet en alles werkt weer!

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


nadat ik snel internet heb gekregen, is hier alles ook meteen van zelf gaan updaten

ook op de oude smallformfactor DC7900 en op de HP-Slice eigenlijk na een herstart primaA in orde

 

echter heb ik wel een apparaatbeveiligings probleem en de aanwijzingen en probleemoplossing van windows 10 pro de TPM te wissen is niet juist

verder werkt alles hoor

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook weinig problemen dit keer, GFX werken enkel mis ik de settings app maar die komt wel als ik handmatig de laatste update erop zet als deze uitkomt. En auto Play deed het weer niet dus die moest ik weer resetten.

 

Verder 8 mei herstart na installatie, 9 mei deed de laptop een herstart na weer een installatie, 10 mei deed mijn laptop weer een herstart na weer een update. Gelukkig was het daarna eindelijk voorbij.

 

Capture.JPG.6d497dfee8aaf68d18a8278e9ceef804.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet telkens mijn wifi printer software her installeren bij dergelijke updates.

als mijn hdd bijna vol is, vraagt die of hij windows.old mag wissen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Er zijn verschillende tools om naar Pdf te printen. Zelf gebruik ik al jaren Fineprint en PdfFactory.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet welke tools er zijn

had echter nooit verwacht dat men dat gaat lopen frustreren wegens de adobe guys hun markt aandeel

ga er sowieso vanuit dat er nog meer ongein in de update zit

kon vandaag niet een keer plotten op de HP T920 ps hpgl ook niet de pdf's die met een andere pC (zonder update) wel geprint konden worden

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Denk je dat of weet je dat?

 

Ik had vandaag een aantal gebruikers waar de RDP sessie steeds afbrak.

Dat blijken toevallig allen computers met Win. 7 te zijn.

 

Terug naar Win 10

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker een oude zaak waar je die wijsheid vandaan hebt

20 uur geleden zei luisteraar:

maar wie gebruikt w10 in een zakelijke omgeving w7 voldoet daar beter

 

als Hewlett Packard de laptops en desktops ( alsook de workstations ) uitbrengt met Windows 10 64bit dan is dat een teken aan de wand

waar ze meer dan een jaar gewacht hebben na introductie van w10 is het nu de zakelijke stabielste combinatie.......

 

eveneens de software ontwikkelaars van Programma's die men zakelijk gebruikt gaan er van uit dat ze op een w10 64 bit omgeving terecht komen

het gezeur van homegebruikers die er geen verstand van hebben en komen klagen hebben we niet nodig

oplossingen hebben we nodig

al is het wegwijs maken voor sommigen

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...