Ga naar inhoud


Tankstation schotel dubbele kop


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Ik zie geregeld Channel Master schotels staan op gebouwen bij benzinestations waar op de schotel 2 koppen boven elkaar zijn geplaatst. Waarschijnlijk om via sat tankniveaustanden door te geven. nu vroeg ik me af of deze opstelling ook werkt voor 2 koppen voor ontvangst, en zo ja waar die houders beschikbaar zijn?

 

 

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat werkt alleen voor 2 verschillende satelliet banden, waarvan de frequentie ver genoeg uit elkaar liggen, bijvoorbeeld de C en Ku band.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats eens een foto daarvan. Ik ken wel de ChannelMaster schotels bij pompstations maar niet met 2 koppen boven elkaar. Het is vreemd want als de koppen boven elkaar geplaatst zijn op dezelfde schotel kunnen ze niet beide op de Clarkebelt gericht zijn.

Of bedoel je soms zoals op de bijlage

Ku+ka ontvangst.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei Denisdaf:

bij benzinestations waar op de schotel 2 koppen boven elkaar zijn geplaatst.

Er wordt over 2 koppen gesproken, bij wat jij bedoelt is er een kop (feedhorn), gesplitst naar een ontvangst lnb en een zend lnb.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus geen 2 koppen boven elkaar, maar een ontvanger en zender.

Of dit door Dennis bedoelt wordt, hij heeft het over 2 koppen boven elkaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, echt 2 items   boven elkaar. Misschien de ene een ontvangst LNB en de andere inderdaad een feedhorn, Ik probeer een afb te vinden of een foto te maken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er toch ongeveer net zo uit als de afbeelding van Sprietje?

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei a33:

Dat ziet er toch ongeveer net zo uit als de afbeelding van Sprietje?

Niet echt, maar ik ga proberen een echt duidelijke afb te zoeken. We komen er op terug.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...