Ga naar inhoud


TV Vlaanderen voegt 2 zenders toe maar enkel via interactieve ontvanger


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Hoppetabenjamin het hijacken van een nieuwsbericht is niet netjes

TVVlaanderen heeft het al moeilijk genoeg 🐔

 

dat er steeds meer via die interactieve receivers zal worden aangeboden is evident.

en dus het niet per satelliet kunnen ontvangen is inderdaad het probleem maar ik krijg stevie ook niet via satelliet

dus is stevie geen alternatief t.o.v. een interactief systeem met internet aansluiting

 

je kunt natuurlijk wel stellen Stevie is indien je snel internet hebt wel goedkoper

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

Hoppetabenjamin het hijacken van een nieuwsbericht is niet netjes

TVVlaanderen heeft het al moeilijk genoeg 🐔

 

dat er steeds meer via die interactieve receivers zal worden aangeboden is evident.

en dus het niet per satelliet kunnen ontvangen is inderdaad het probleem maar ik krijg stevie ook niet via satelliet

dus is stevie geen alternatief t.o.v. een interactief systeem met internet aansluiting

 

je kunt natuurlijk wel stellen Stevie is indien je snel internet hebt wel goedkoper

Ik ga terug in de berichten die ik heb geplaatst in dit topic.

Ik ben serieus geïnteresseerd in Tv Vlaanderen, maar dan zonder schotel. Mijn hoop was dan ook dat ik de Vlaamse tv met de decoder kan kijken in NL.

Dat kan dus niet. Via de live tv app wel, maar daar zit bij veel zenders geen terug kijk of opneem functie bij. Dus vooralsnog stap ik niet over. 

Op 21-5-2018 om 00:59 zei sattv4iedereen:

Zou je in nederland met hun interactieve bak die ip zenders ontvangen nu er op diverse zaken geen geo block meer mag?

en zou ik met zo’n cd bak in vlaanderen de nederlandse ip zenders nu ontvangen?

enkel uit nieuwsgierigheid, ik zweer trouw aan mijn vu’tjes die het meestal perfect doen.

Met de live tv app wel. De decoder werkt ook in NL maar beperkt wat betreft zenders. 

aangepast door Hoppetabenjamin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cardsharing werkt al lang zo. Maar internet kan ook via tethering , is via je smartphone internet krijgen. Waar je ook bent dus.

En zo kan men extra versleutelen, evtl voor 4K zenders, voetbalmatchen,etc. 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Even een ouder topic heroprakelen, maar weet iemand hoe die ip-streams werken? Ik heb geen interactieve tvv box, maar wel toegang tot internet. Vraag me dus af hoe ik deze stream zou binnen kunnen krijgen... (zonder gebruik te maken van de livetv app)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een TVV abonnement hebt (en dat zou moeten, nietwaar ?) dan kan je die zenders ook ontvangen via de website of de APP.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het over de website ....... OF de APP en als hij die niet wil gebruiken dan is dat zijn probleem.

als hij ook de website niet wenst te gebruiken dan kan hij inpakken, want de streams zijn sterk beveiligd.

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach jongens toch zolang die grote baas daar is zal het niks worden ,hij is al tien jaar bezig .wat heeft hij gedaan ,alles afgeschermt die gast is een slijmbal met eelt op zijn ellebogen hij denk alleen aan zijn portefeul .hij heeft zich zelf aan opgevrongen tot luxemburg .en die aaldeelhouders die pikken dat nog ook.ja en hij komt dan ook nog telenet.die gast is niet te vertrouwen.30 jaar geleden zat er zo ook een bij filmnet hoor je er nog iest van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard heb ik een TVV abonnement... Gebruiksgemaksgewijs had ik echter graag de IP-streams ook samen op mijn tvheadend gestopt als waar mijn satellietzenders op toekomen. Dan hoeft er voor de eindgebruiker (zijnde mijn gezinsleden) geen verschil te zijn in gebruik. En als het even kan laat ik het casten achterwege

aangepast door woutervh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan heb je een uitdaging, je zal het zelf moeten uitvinden.

Tot nu toe is de stream alleen te bekijken via de ontvanger of de app.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou  mooi zijn als iemand gaat uitvinden hoe je die streams op enigma 2 kunt kijken. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei ceesv:

Dan heb je een uitdaging, je zal het zelf moeten uitvinden.

 Tot nu toe is de stream alleen te bekijken via de ontvanger of de app.

 

Hmja, een uitdaging dus 🙂 Jammer genoeg heb ik dus geen ip-box om de traffic te analyseren.

Via de webpagina geeft in ieder geval al volgende gegevens:

Video wordt gestreamed via mpeg-dash. DRM via Widevine en/of Microsoft PlayReady.

Rechtstreeks afspelen lukt niet, maar hoeft misschien ook niet niet echt een probleem te zijn als de device waarnaar dit gestreamd wordt drm-compliant is.
Mijn initiële gedachte zou zijn om de mpeg-dash te gaan hermuxen naar een mpeg-ts, zonder mij iets van de inhoud aan te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei woutervh:

 

Hmja, een uitdaging dus 🙂 Jammer genoeg heb ik dus geen ip-box om de traffic te analyseren.

Via de webpagina geeft in ieder geval al volgende gegevens:

Video wordt gestreamed via mpeg-dash. DRM via Widevine en/of Microsoft PlayReady.

Rechtstreeks afspelen lukt niet, maar hoeft misschien ook niet niet echt een probleem te zijn als de device waarnaar dit gestreamd wordt drm-compliant is.
Mijn initiële gedachte zou zijn om de mpeg-dash te gaan hermuxen naar een mpeg-ts, zonder mij iets van de inhoud aan te trekken.

Mocht je eruit zijn mag je dat graag even delen hier.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...