Ga naar inhoud


NPO Start Plus gaat volgend jaar € 2.95 / maand kosten.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Door de korting op de afdracht van de overheid ontvangt de NPO volgend jaar ruim 60 Miljoen Euro minder.

De NPO wil deze korting competeren door onder andere documentaires en drama series achter de betaalmuur te plaatsen.

 

Door een verandering in de omroepwet is hiervoor een wettelijke basis aanwezig.

 

We mogen dus dubbel of driedubbel gaan betalen, wil je die programma's bekijken.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon niet aanmelden/betalen. Stopt het circus vanzelf.. Gewoon weer terug naar 1 of 2 publieke zenders. Wat niet rendabel is gewoon afkappen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het probleem in een notendop:

 

Oorspronkelijk betaalde iedereen met een ontvangst toestel kijk en luistergeld.

Kijk en luistergeld wordt niet meer geïnd door de dienst kijk en luister bijdragen, maar wordt geïnd door de belastingdienst.

De overheid besluit nu een (steeds groter) deel van dit geld af te romen en niet door te schuiven naar de omroep.

De omroep krijgt steeds minder geld uit de opbrengst en besluit nu zelf weer een bijdrage te gaan innen bij de kijker.

 

Tja, wat zal ik zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ceesv:

We mogen dus dubbel of driedubbel gaan betalen, wil je die programma's bekijken.

 

 

 

 

Laat deze berekening dan maar zien. Zomaar wat roepen doen we toch niet op Sat4all?

  • Like 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan de commotie wel verstaan! 

eerst 3 euro verplicht betalen voor voetbal waar je niet na kijkt nu 3 euro om online te kijken en via belasting betalen we allemaal al voor npo. 

als npo met het geld niet uitkomen kunnen ze bezuinigen een normale regel bij handels praktijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat npo start beetje is als vrt.nu.

straks vrt.nu ook aan die prijs?

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nu in de Tweede  Kamer een discussie bezig, wat gebeurd er met het belastinggeld waar de publieke omroepen gebruik van maken.

 

Toen Veronica commercieel ging, moesten ze al het publiek betaalde geld terug geven. Ik was ooit lid van Club Veronica, heb het abonnementsgeld deels terug gehad voor de periode dat ze commercieel gingen, het was ook meteen gedaan met Club Veronica.

 

Hoeveel grootverdieners er zitten die boven de Balkenendenorm zitten, hoeveel zitten er precies op? Bij elkaar is dat vreselijk veel geld, er zijn voldoende mensen die het voor veel minder het beter willen doen.

 

Van je hobby je beroep maken is fijn, maar de overdreven salarissen passen voor mijn gevoel daar niet bij.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei edbe:

gewoon niet betalen of aanmelden, gaat hun nog geld kosten om het te lanceren.

 

De publieke omroepen worden met belastinggeld betaald, daar geef ik geen cent aan uit, zeker niet door al die grootverdieners, laten ze daar maar eens op bezuinigen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei ilseonline:

 

De publieke omroepen worden met belastinggeld betaald, daar geef ik geen cent aan uit, zeker niet door al die grootverdieners, laten ze daar maar eens op bezuinigen.

 

Inderdaad worden de PO uit belastinggeld betaald. Er is echter 1 probleem. Het belastinggeld wat daarvoor word binnengehaald gaat niet in zijn geheel naar de PO. En dat is wat er in het verleden is gebeurt. Vroeger betaalde je kijk en luistergeld. Dat geld was geoormerkt en geheel bestemd voor de PO. Nu betalen we gewoon meer belasting en worden de PO de strot dichtgeknepen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...