Ga naar inhoud



Tonskidutch

Aanbevolen berichten


@Giant2000

Dezelfde als bij Uno 4k SE zal meegeleverd worden (die vind ik ook best aangenaam)

 

@Satdorus

Deze kan FBC Kabel en Sat Tuner (geen vaste Tuner meer, maar modules), kan twee modules (dus 8 of 16 virutele Tuners, bij de Solo 4k zijn het er 8,9 of 10), kan Dual HD transcoding, 64bit CPU, meer RAM, meer Flash, 2.5" HDD kan dikker zijn (geen 10.5 mm beperking meer, dus 4TB 2.5" schijven zullen normaal werken), 5Ghz LAN en BT is ingebouwd...Deze zal denk ik ook iets duurder worden dan de Solo 4k...

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niets meer dan m'n ultimo 4k denk ik...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt hier even vergelijken t.o.v. de Ultimo4K ofschoon dat onvolledige info is daar het om een sample gaat

maar met 8GB flash geheugen en quadcore CPU zal er wel wat leuks voor te verzinnen zijn qua firmware :D

 

 

aangepast door Tonskidutch
link

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af...

 

- Wat wil je uitegeven (ik schat deze ronde de 400€ met 1 FBC Dual Tuner (kan minder of meer zijn), Ultimo 4k is normaal ronde 500€ met 1 FBC Dual Tuner

- Wat voor ontvanger heb je nodig (hoeveel Tuners, 3.5" schijven of is 2.5" voldoende, etc.)

- Hoe lang wil je nog wachten voor je nieuwe ontvanger? (deze komt pas vermoedelijk eind dit jaar)

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet die quad core cpu van de DUO4K eens in mijn Ultimo4K solderen :D

of ik zet de DUO4K er t.z.t. gewoon naast

 

wake on lan is voor sissy boys die hun CO2 footprint willen verdoezelen

of hij is uit en gaat pas aan als je thuis komt, onderweg voetbal kijken in de Passat is niet geoorloofd

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is het niet nieuw dat deze eindelijk DVB-S2X ondersteunt (zoals de VU+ Zero, axas e4hd 4 K Ultra HD, Dreambox 900-920, Octagon SF5008,...)

 

Wel belangrijk als je zoveel geld geeft aan ontvanger, dat hij beantwoordt aan nieuwe standaarden.

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog leuker als deze uitzendtechniek ook op Astra 1 en Astra 3 wordt benut anders is het zonde van de extra centen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel 'extra' centen zullen deze niet kosten hoor. Al 1 jaar terug op de markt gekomen.  Vanaf 120 € heb je een VU+ Zero met DVB-S2X. Ik veronderstel dat alle nieuwe tuners standaard zullen voorzien worden van de opvolger van DVB-S2 standaard.

Mijn Axas e4hd 4K Ultra kostte 210 € met 2 x  DVB-S2 en 1 X DVB-S2X tuner (geen FBC) 😪

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je mijn sig niet gezien :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...