Ga naar inhoud


Faxen via VoIP, t.38 codecs nodig?


Aanbevolen berichten

Hi,

er komen geen reactie’s, daar mijn broer het nu drukker heeft met andere zaken.

maar ik vermoed, dat ik met mijn fritzbox en 3starsnet kan faxen. Dit leek te werken via iemand met een telenet lijn.

scarlet verleent geen medewerking of is volledig onkundig, en weet niet of hun lijn en de bbox3 het t.38 protocol ondersteund.

destijds met een sagem wel, toen ik trio klant was.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Citaat

"Antike" Faxtechnologie gefundenes Fressen für Hacker

13.08.2018, 15:15 Uhr, dpa

Sicherheitsforscher aus Israel und den USA haben in Multifunktionsdruckern eine Sicherheitslücke entdeckt, die Hacker für Angriffe ausnutzen könnten.

bron digital fernsehen .de >> deutsche presse argentur

betekent een hoogst onveilige situatie

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarom gebruik ik nog steeds de Telex, maak eerst lokaal een ponsgaatjes band van het bericht en stuur die band dan met een koerier naar de ontvanger.

Knappe jongen die deze verbinding kan hacken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...