Jump to content
Sign in to follow this  
Noordzee

Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol

Recommended Posts

Ja, maar je moet nu zelf het initiatief nemen. Oftewel na vier weken even bellen. Dat is het laatste bericht wat mij bekend is. 

Maar het is inderdaad van de website afgehaald. Dus geen garantie. Want als Canal Digitaal ineens geen kaarten meer beschikbaar stelt, heb jij niets om op terug te vallen. 

 

Als je interesse hebt in één van de twee pakketten, kan je ze misschien beter eerst even bellen. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens een lid in een ander topic heeft cds een extra voorwaarde voor het ter beschikking stellen van een satelliet smart card bij deze paketten ngevoerd.  Tussen opzeggen van enig ander abo en het aangaan van bom-vol dient een minimale periode van 6 maanden te zitten. Onduidelijk is of er bij minder dan 6 maanden nooit meer een card geleverd wordt? Is activatie van een eigen card wel mogelijk.

 

Kijk dus uit met iptv en deze paketten bij CDS, en ga altijd uit van het meest negatieve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

19 uur geleden zei manyoky:

Ik kan op de cd site nergens meer vinden dat na 4 weken vol of bomvol je n smartcard toegestuurd krijgt om ook via de sateliet te kunnen kijken . weet iemand of dat nog in het paket zit?

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

Edited by Alex1970

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 uur geleden zei Alex1970:

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

kan dat eigenlijk ook met n belgies adres en banknummer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei laslo:

kan dat eigenlijk ook met n belgies adres en banknummer?

 

enkel het satelliet aanbod kan voor belgie online aangevraagd worden, voor het IPTV aanbod van vol en bomvol kan dit enkel in Nederland (zelf al geprobeerd online aan te vragen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

van lid bamse in een ander topic:

 

":ik overweeg om mijn sattelietabonnement [al 10 jaar abonnee] op te zeggen en over te gaan op de app Ik belde cd hierover en wat schets mijn verbazing 

Het antwoord van cd was u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app 

Dus met andere woorden geen tv 6 maanden ""

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei moonchild:

u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar dan kun je toch nog steeds ingegaan zijn op een aanbiedingsactie waarbij je weer nieuwe contractperiode van een jaar of 2 jaar krijgt?

Toen ik na jaren overstapte van familie SD naar basis met HD pakket kreeg ik ook een jaar contract uit te zitten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het niet kunnen zijn dat ze de abonnees willen ontmoedigen hun duur abonnement op te zeggen voor een nieuw goedkoper abonnement. 

abonnement omzetten gaat dus niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 uur geleden zei theparasol:

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

 

Heeft niets met een restant contract periode te maken, aan de telefoon krijg je die melding. Op internet aanmelden met andere naam en rekeningnummer kan wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op ‎2‎-‎2‎-‎2019 om 12:18 zei Alex1970:

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

 

Ik haat sport om naar te kijken, zeker als ik daardoor nog eens extra betaal, nog even en dan is DVB-T@ een feit, ook zonder abonnement gratis de publieke omroepen kijken, de rest kijk ik toch nauwelijks, missen zal ik pulp TV zeker niet.

 

Ik ga eens goed oriënteren welke DVB-T2 ontvanger zonder decoder goed werkt en waarbij ik kan opnemen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg vandaag de kaart binnen horende bij een Vol abonnement. Kaart zat in een witte envelop zonder bijbehorend schrijven of iets dergelijks; als ik niet op de hoogte was geweest dat er na verloop van tijd een kaart volgt zou ik geen idee hebben gehad wat te doen. 

 

De kaart in de VU+ gestopt en gewacht op signaal. Helaas werkte het niet. Ingelogd in mijn CD account en daar gekeken voor een activeringssignaal. Kaart blijkt niet in mijn account zichtbaar te staan en heractiveren lukte ook niet. 

 

Vervolgens gebeld met CD. Kreeg een vrij starre en onbeleefde dame aan de lijn. Er werd mij uitgelegd dat een smartcard alleen werkt met een satellietabonnement en ik deze voor minimaal 22,50 euro per maand kon afsluiten. Ik moest niet zo raar doen en denken dat ik voor 10 euro ook op de satelliet zou kunnen kijken. En de kaart? Die hoort bij een online abonnement; waarom ze dan een fysieke kaart sturen kon ze niet beantwoorden. Na aandringen en aangeven dat deze informatie op site staat/heeft gestaan en ook in de media bleef mevrouw aandringen op een duurder abonnement. Uiteindelijk heb ik aangegeven van haar gedrag niet gediend te zijn en ze ging overleggen met een collega. Uiteindelijk is de kaart gelinkt en werkt het. 

 

De kaart is echter nog steeds niet zichtbaar in Mijn CD (bij pakket informatie staat: Geen actieve smartcards gevonden.), is dat ook bij jullie het geval? Of kan ik verwachten dat ie binnenkort weer stopt met werken?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy