Spring naar bijdragen
Noordzee

Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol

Aanbevolen berichten

Maar er zijn hier wel leden, met zo een pakket, die een kaart toegestuurd hebben gekregen.

Er heeft zich hier tot zover mij bekend, nog niemand gemeld, die geklaagd heeft dat hij geen kaart heeft gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de kaart nog niet maar verwacht deze of deze of volgende week, dit antwoordt kreeg ik op 4 maart (ik heb mij op 3 februari geregistreerd)

Goedemorgen,Na 45 dagen ontvang je van ons een smartcard!

--

?1551561439229Ilham van Canal Digitaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei petty:

Nog een keer per chat gevraagd.

Er wordt GEEN smartcard geleverd als je ALLEEN het vol/bomvol pakket neemt.

Ik ga in ieder geval niet verder met deze info.

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Via Facebook heb je direct contact met Canal Digitaal sneller kan niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Facebook ligt altijd onder vuur, en als 1 iemand iets verzint neemt de rest dat klakkeloos over. Als de buurman jou haat dan blijft hij dat doen ongeacht hoe goed jij voor hem wilt zijn het zal nooit goed worden. Dat is 1 van de grootste zwakheden van de mens. Zo kreeg je ook de heksen jacht, men zal het nooit leren.

Maargoed zoals ik al eerder zei Bom en Bomvol zijn online pakketten dus is een kaart echt niet gegarandeerd.

bewerkt door Penthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Penthe

Volgens mij probeer jij je gelijk af te dwingen, ik heb een paar posts geleden de chat gepost van een medewerker. Daarbij is het een commercieel verhaal er staat echt op hun site maar ik blijf dit niet herhalen dat je toegang hebt tot het satelliet aanbod als jij mij kunt uitleggen hoe ik dit aanbod van een satelliet met een app kan bekijken?? satelliet gaat toch via een "transponder" in het heelal?? en I-Net via een "kabeltje" of snap ik het nou niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ton68 De tv zenders in het canal digitaal pakket worden ook via IPTV "uitgezonden", dus via het internet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei ton68:

Ik heb de kaart nog niet maar verwacht deze of deze of volgende week, dit antwoordt kreeg ik op 4 maart (ik heb mij op 3 februari geregistreerd)

Goedemorgen,Na 45 dagen ontvang je van ons een smartcard!

--

?1551561439229Ilham van Canal Digitaal.

Zelf kreeg ik de smartcard na 45 dagen, zonder extra actie. Maar als je 3 februari aangemeld hebt zijn die 45 dagen ruim voorbij. Ik zou toch nog eens navraag doen over hun belofte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt carlo666

ik heb hier al navraag na gedaan volgens de dame telt de proefperiode niet mee en gaan de 45 dagen in na de 1e gratis maand ik wacht nog even tot medio volgende week heb ik dan nog niet meld ik me bij CD.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@drz

Canaal Digitaal geeft duidelijk aan dat je gebruik kunt maken van het satellietaanbod dat bedoel ik dus met het verschil als ze praten over satelliet heeft dat niets met een app of IPTV van doen dat zijn 2 totaal verschillende manieren van een signaal binnen krijgen. satelliet aanbod is satelliet en IPTV is via internet je kunt niet schrijven gratis toegang tot het satellietaanbod en dit achteraf niet gaan doen, dan gaan veel klanten zo weer afhaken natuurlijk zeker omdat de app nog in ontwikkeling is.

dit staat toch echt op hun site

"Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)" 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Noordzee:

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

Ik heb het voor je nagevraagd. Het antwoord is dat er GEEN smartcard meer bij deze abonnementen wordt geleverd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedoelen ze hiermee nieuw afgesloten abonnementen vanaf het besluit, of dat afgesloten verdragen, waarbij nog wel met satelliet toegang werd geadverteerd ook geen kaarten meer krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga ervan uit dat dit geldt voor nieuw afgesloten abonnementen. Moet eerlijk zeggen dat ik deze expliciet vraag niet in deze vorm aan ‘Luxemburg’ heb gevraagd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites