Ga naar inhoud


TVV beeld & geluid VTM/Vier/Q2 slechts 5sec OK


LucVG

Aanbevolen berichten

Lnb-tilt, je kan een zender opzetten V en ene met H (horizontale polarisatie) en die vergelijken op hun signaalwaarde.

De meeste recievers proberen steeds het signaal bij te sturen, als de lnb-skew te slecht is lukt dat niet meer. En Astra 3 zit ietjes hoger of lager dan astra 1.

Men begint wel ergens van staat de buis loodrecht(camper vlak) waarop de schotel zit.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden zei LucVG:

Dank voor je reactie digitaal kijker. Je hebt gelijk maar bij Zes stond HD niet vermeld.

 

@de mon, ik ga de test eens doen straks, merci voor de tip.

 

Ga vandaag ook bij mn dealer langs.

heeft niks te maken met HD kanaal of niet, Zes is in SD bij Tv Vlaanderen, maar zal een afstelling zijn van de schotel of LNB als je zes zonder problemen kan ontvangen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dealer heeft het probeem opgelost. Het CI kaartje was schijnbaar verouderd, hoewel ik het slechts enkele jaren geleden heb moeten vernieuwen omwille van een mechanisch probleem. Met een nieuw kaartje heeft een test gedurende >1u stabiel beeld gegeven op VTM, Vier & Q2. Voor de rest hebben we niks moeten veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...