Ga naar inhoud


geen TVV meer op Xtrend ET9200


PeterVDC21

Aanbevolen berichten

je moet toch eerst signaal hebben he op vb VTM 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

34 minuten geleden zei jeevanhoof:

Je hebt cccam toch wel als softcam gekozen en gestart?

CCcam heeft niets met signaal te maken he 

er is gewoon geen signaal op astra3 

zo is het nu bij hem 

als je hem op auto switch zet ...gele toets dan komt er telkens dit 

ook bij de andere instellingen op ja ...maakt niets uit 

 

astra3 switchd.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zolang er bij poort B niets staat....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ceesv:

Zolang er bij poort B niets staat....

ook al zet je daar astra 3..enz of welke dan ook

er zal niets komen 😪

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws: alle zenders zijn weer terug! 😀

 

Probleem zat hem blijkbaar in de softcam: onder Openpli 4 mét cccam 2.3 haalde ik geen enkele zender binnen van TVV onder astra3.

Ik wijzigde de cccam van 2.3 naar 2.2.1 en voilà! Alle zenders terug!

 

Hartelijk dank aan iedereen voor de hulp. 👍

Peter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog niet 100% ok...

Zoals ik bij mijn beginvraag zei, had ik problemen met opnames.

Na een test zie ik dat opnemen van één en Canvas niet mogelijk is (opname start maar niks te zien op de opname). Dit terwijl we naar andere zenders kijken. Opnemen en kijken naar andere zenders geen probleem. Ik kan hier wel mee leven hoor, maar misschien weet iemand de oplossing? Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je maar één tuner hebt dan kan dit kloppen, als opnames géén prioriteit hebben (anders gaat het beeld op de tv op zwart wat hier blijkbaar niet gebeurt).

heb je meerdere tuners met een Eigen coax aanvoer dan zit er een fout in je tunerconfiguratie.

heb je meerdere tuners die doorgelust zijn dan zou ik even moeten controleren of één en canvas zich in hetzelfde kwadrant bevinden dan de andere vlaamse zenders, en ik dacht van NIET dus klopt het weer als opnames geen prioriteit hebben.

zou toch ook cccam 2.2.1 de-installeren en versie 2.3.0 erop zetten, die geeft toch de minste problemen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...