Ga naar inhoud


geen TVV meer op Xtrend ET9200


PeterVDC21

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

cccam is ondertussen ANTIEK geworden, het is nu klooien niet meer en niet minder, niet onderhouden software is na bijna 10 jaar rijp voor het museum.

 

En PLI heeft Oscam kant en klaar gereed staan voor TVV/CD, waar wacht men nog op.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de CCcam van PLI is OOK een kant-en-klare oplossing voor TVV en CD dus waarom moeilijk als het ook gemakkelijk kan ?

oscam is dan wel recenter, maar als het op gebruiksvriendelijkheid aankomt kan het een puntje zuigen aan CCcam. Ik zie hier en op het PLi forum regelmatig threads verschijnen van gebruikers die er niet meer aan uit geraken uit hun oscam instellingen........ Komt daarbij dat ik regelmatig nieuwe builds zie verschijnen, die dan achteraf gezien ook de nodige problemen opleveren waardoor men één of andere exotische instelling moet aanpassen.

en dan zwijg ik nog van de "goede raad" dat je best je eigen oscam compileert - allemaal heel erg duidelijk.

ik werk al >10 jaar met CCcam, nu nog, zelfs op mijn Gigablue 4K ontvanger. Het vastlopen op bepaalde zenders kan inderdaad een problem zijn, maar die blok je dan gewoon af via een geode prio file, die hier op het forum te vinden is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet een beetje wishfull thinking? De coderingen worden steeds sterker door het gebruik van langere sleutels en commando's die CCcam niet kan verwerken. Gelukkig zijn er nog kaarten die in een softcam werken, maar dat worden er steeds minder. Wat dat aangaat moeten we (nog) blij zijn met M7. 'Onze' kaarten werken er nog op, maar in landen om ons heen heeft het pairing en CI+ spook allang toegeslagen. Dat moment gaat voor ons echt ook een keer komen. Of een CAM701 óf een gesloten bakkie. Niet echt een leuk vooruitzicht..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, we zien wel. voor 't moment werkt het nog, en nu dat m7 nieuwe, gewone kaarten in omloop brengt met 'vol' en 'bomvol' zal dat nog wel een tijdje blijven duren.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...