Ga naar inhoud


LNB voor 19.2 en 28 oost op triax 60 cm


maja

Aanbevolen berichten


Tja dan kun je de triple-lnb nemen. Die kost €68,79. Dan heb je zelfs 4 aansluitingen.
Je kunt ook het Triax FlexiBlock nemen met 2 Inverto Black Ultra Twin lnb's en een Spaun SAR 422 WSG, dat is een dubbele 2/1 diseqc-switch.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Sprietje:

Ventura, geef nu eens aan waarom dat niet op een Triax 64 zou passen. 

12 minuten geleden bewerkt door Sprietje

 

Erg vreemd dat Sprietje zijn feedback heeft gewijzigd. Er stond eerst iets met het woord "onzin" en een plaatje van triax houders. Klop dat?  

 

Beste Edward/Sprietje, dat is niet het plaatje wat u eerst had geplaatst. 

 

 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Triple LNB inderdaad of een rotor. Kan je nog veel meer zenders, free to air, gaan ontvangen. Is wel leuk naast het abonnement dat u heeft via Ziggo om dat als hobby te doen. 

 

Een rotor is voordeliger dan een triple lnb, brengt meer free to air kanalen in huis en is ook leuk als hobby. 

 

Heeft u echter voldoende aan Duitse en Engelse free to air zenders dan is advies van Sprietje het beste te opvolgen, Triple lnb. 

 

Aangezien ik ook lees dat u twee aansluitingen wil inzetten is die triple lnb wel het beste om te overwegen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet een twin aansluiting zijn. Er wordt naar 2 afzonderlijke tv's gekeken. 23,5 oost brengt geen meerwaarde  dit omdat ziggo in het spel is. Mij lijkt tenminste op het eerste gezicht de gescheiden inverto lnb's het beste. Is de triax schotel van 64 cm ruim voldoende ? Het is voor een zwager van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee losse Inverto Black Ultra Twin lnb's presteren beter dan de Canal Digitaal tripe-lnb. Bovendien hoor je regelmatig dat de triple-lnb na enige tijd niet goed meer werkt en dat er een nieuwe nodig is. Je moet dan maar hopen dat het nog in de garantie valt.
Ik zie alle spullen die je nodig hebt voor twee losse lnb's bij één satellietshop te koop zonder nog verzendkosten te moeten betalen.
Het gaat dan om:
- Triax flexiblock €14,95
- Inverto Black Ultra twin €19,95
- Spaun diseqc-switch SAR 422 WSG €39,95
Samen dus ongeveer €95,-

 

 

Spaun SAR 422 WSG.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...