Ga naar inhoud


RTL zenders komen niet binnen


imac-rvd

Aanbevolen berichten

Op 18-9-2018 om 16:48 zei beeheap:

 

Hmm, de K 330 Cu W Lte is toch een prima kabel dacht ik?

 

image.png

 

De kern is wel van koper, maar de mantel van aluminium?

Koperen mantel lijkt me beter; maar ik heb niet paraat welke kabels dat hebben.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 22-9-2018 om 18:31 zei imac-rvd:

Conclusie: de sterkte van het signaal is erg verbeterd nadat de LNB in de juiste hoek is gezet en de versterker is weggehaald (ging gemakkelijker dan ik dacht), maar het is allemaal nog niet perfect. Hiervoor moet dus de LNB worden vervangen (ik zag een klein barstje aan de bovenkant van de LNB) en dat ga ik ook nog doen tijdens mijn volgend verblijf hier. Ik denk niet dat ik de hele coaxkabel compleet zou laten vervangen.

 

Er kan ook nog een negatief effect zijn van een verschoven LOF in de LNB (zoals ook ceesv al noemde), waardoor de TV langer moet proberen om een 'lock' te krijgen op de RTL.

Kan je kijken of bij de LNB-instellingen voor 23oost ergens de waarden 9750 en 10600 staan? Of een keuzemogelijkheid 'LNB universeel'? Dan kunnen we kijken of we de verschoven LOFs van de LNB met andere instellingen in je ontvanger op kunnen vangen. Een andere LNB is dan niet meteen nodig, maar de LNB zal verder niet het eeuwige leven meer hebben....

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...