Ga naar inhoud


Geen TVV ontvangst meer


muesli

Aanbevolen berichten


Volgens de TVV dealer was de reden waarschijnlijk dat de ontvanger bijna twee maanden was uitgezet en de kaart dus geen updates gekregen heeft. Men zou regelmatig nakijken of het abo wel betaald is (hier geen probleem maar wel omdat de ontvanger uit stond voor langere tijd).

Ik kijk ondertussen weer normaal naar TVV.

Mochten er volgende maand weer problemen zijn dan moet er wat meer geupdated worden. Hopelijk niet maar we zien wel later.

Bedankt voor alle medewerking.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat hebben ze nu gedaan aan je ontvanger

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel heel raar niets  gedaan 

en bij jou thuis werkte het niet de kaart actieveren

 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging dit zo, mijn kaart ging in een ontvanger van dealer, er werd ge-smst naar een nummer en binnen enkele minuten had ik beeld. ik had wel voor alle zekerheid mijn eigen ontvanger ook mee. vervolgens werd mijn ontvanger aangesloten, de kaart erin en ook beeld. weet niet meer of er toen updates werden gestuurd naar mijn ontvanger. denk het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OScam vereist wel enige configuratie om die updates door te laten.

CCcam zou dacht ik standaard moeten werken, maar je kan daarin wel weer updates blokkeren.

 

Zonder configuratiebestanden blijft het gissen wat er mis is (was).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de dealer was er waarschijnlijk niks mis met mijn ontvanger. Hij zou dat regelmatig moeten doen voor mensen die voor langere tijd hun ontvanger uitgezet hebben omdat ze op reis waren en zelf heractiveren niet lukt. Ik vroeg hem of ik mijn ontvanger moest meebrengen en dat was niet nodig. Gewoon de kaart even terug activeren. En hij had gelijk. Thuis de geactiveerde kaart er opnieuw ingestopt en alles werkte terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...