Jump to content
Sign in to follow this  
mika-nl

Welke Tablet kopen ?

Recommended Posts

Die van Apple neem je voor betrouwbaarheid, degelijkheid, veiligheid, langdurige updates e.d.  Om te vergelijken met telefoons: m'n ouwe perfect functionerende Iphone5 uit 2012/13 heeft bv. vorige week nog een update gehad. Maar ze zijn duurder en je wilt Android, dus die van Apple vallen af.

Bij telefoons is de rest veel minder qua updates, Samsung heeft als ik me niet vergis beloofd het 2 jaar te doen ipv. 1 jaar na klachten, maar misschien ligt het bij tablets gunstiger. Daar heb ik geen exacte gegevens van, behalve dat m'n ouwe Ipad (schatting van vrouwlief 5 jaar) een probleemloos geval is. De oudere voorganger is naar dochter gegaan en overleden qua scherm toen kleinzoon hem tegen de muur smeet, niet omdat de Ipad het na een jaar of 7 of meer moeilijk deed, maar omdat kleinzoon moeilijk deed en een moderne opvoeding genoten had.

Daar kunnen Ipads dus niet tegen, maar wie weet een goedkoop merk wel. Je kunt dan iig. 2x smijten.😁

En de Mediapad van Huawei met ingebouwde GPS ontvanger? krasvrijscherm!

Kijk in elk geval naar een Android v8.xx erop zit.

Op 17-6-2019 om 22:14 zei minplus:

toen kleinzoon hem tegen de muur smeet,

kijk dan heeft zo een laptop toch voordelen, die smijt je niet zomaar om

Screenshot_100.png

Op 29-6-2019 om 07:18 zei Tonskidutch:

kijk dan heeft zo een laptop toch voordelen, die smijt je niet zomaar om

Screenshot_100.png

Dat waren nog eens tijden...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By iamsander
      Met de Dream Player app kan je je bouqetten van je ontvanger ook zien op de app via mobiel.  

Het kijken van zender op je mobiel gaat prima alleen als je op het chromecast symbool klik en stream naar je tv krijg je op de tv enkel het chromecast symbool (zie bijlage) en op je mobiel ook groot het chromecast symbool (zie bijlage).  Op een gegeven moment komt in beeld .. video cannot be played (zie bijlage) en als je dan op details klik krijg je het gene wat je ook in bijlage kan zien.

Wat gaat er verkeerd?

Als ik bv via Ziggo en TV Vlaanderen app op mobiel kijk en dan dream naar mijn tv via chromecast gaat het prima.  Netflix gaat ook prima.  Via de PLEX app waarvan ik via mijn server dingen kan kijken werkt ook gewoon prima.

• By Psychosammie
      Is het al iemand gelukt alle chats van IOS naar Android over te zetten?

Er zijn wel wat App'jes maar die zijn bijzonder dubieus als je de reviews leest.
    • By the boss
      Ik heb hier een computer, en daarvan bevriest het beeld na ongeveer 10 min of eerder.
      Hij reageert dan nergens meer op.
      Wat heb ik onderzocht.
      alle overbodige insteek kaarten eruit, was een netwerk kaart.
      HD afgekoppeld
      Opgestart met bootdisk en met hulp prg memtest geheugen proberen te testen,
      hierbij loopt ie dus ook vast.soms na 5 min soms na half uur.
      zolang als ie blijft lopen geeft hij geen fouten aan in het geheugen.
      De 2 geheugen chips omgewisseld, en ook 1 voor 1 in elk van de vier sloten geprobeerd.
      Met temperatuur monitor prg gekeken naar de temp van verschillende onderdelen, blijft
      gewoon laag, beneden de 40 graden.
      Medion pc mt-7 
      Wat kan ik nu nog testen, ik denk moederbord of cpu, of heeft iemand
      een gouden tip, ik heb verder ook geen onderdelen die ik even kan proberen.

• By sattv4iedereen
      hi,
      ik heb hier een ssd gekregen van het type m2 gekregen.
      Toen die uit de laptop kwam, zat er een hdd paswoord op.
      Nu wil ik deze hdd gebruiken in een Akasa AK-ENU3M2-BK behuizing.
      ik zie de grootte staan, maar helaas , ik krijg een I/0 error.
      bepaalden zeggen dat een hdd die uit een laptop komt met hdd paswoord voor de vuilbak is, die dat waardeloos is.
      klopt dit, of zijn het verkoop trucs?
    • By kkkkk
      Ik wil graag een backup maken van mijn data op een andere locatie waar een DS218 hangt , Cobian werkte goed met mijn oude Medion nas , maar met synology kreeg ik hem niet aan de praat , want als de ftp instelling invul en test ik de instelling , kreeg ik fout melding # socket error # 10060 .
      Ervaringen of een oplossing ????????????
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy