Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
satmaat

Octagon SF8008 (DVB-S2x,DVB-C/T2) ervaringen

Aanbevolen berichten

Op 15-7-2019 om 20:25 zei satspock:

waar is deze te koop in nederland?

Zou het niet weten. Ik heb em uit Duitsland laten komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze ontvanger is woensdag in promotie te koop bij een Duitse on-line satelliet winkel  aan 103,90 euro . (afhalen)

Verzendingskosten 9.90 euro.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Citaat

Deze ontvanger is woensdag in promotie te koop bij een Duitse on-line satelliet winkel  aan 103,90 euro . (afhalen)

Verzendingskosten 9.90 euro.

Enkel vandaag ( tot 23h59 ) de deal van de dag , aan 99,99 euro.

ScreenShot099.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ook eigenaar van een dergelijke ontvanger. Al heel veel getest en wat gehobbyd . Ben aan de slag geweest met diverse images ( OpenATV, Openvix , Pure2, enz...
Prima test ontvanger ben er tevreden over voor deze prijs.
Echter één vraagje. Met alle images ontvang ik de T2/Multistream zenders op bvb. 5°W,4,8°E.... Maar enkel als ik een handmatige scan uitvoer. Dus met de voorgebakken transponders.

Bij een blindscan krijg ik op alle geteste images geen transponders met multistream te zien ook geen transponders in 16/32 apsk. Is dit normaal of zie ik iets over het hoofd ?

aangepast door Crazy Sat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Eveneenvraagje
      Beste forumleden,

ik heb een vraagje betreffend UHD ontvangst van Canaldigitaal. Op deze pagina staat beschreven dat men een CI+ slot van CD moet kopen en deze in een TV met DVB-S2 tuner moet duwen.
      Nou heb ik toen een UHD TV met DVB-T maar geen DVB-S2 tuner gekocht en heb sindsdien altijd met een externe receiver HD kanalen van CD zitten kijken.

Heb ik voor UHD Kanalen behoefte aan een CI+ slot met geintegreerde kaart? Moet ik erop achten dat een 4k receiver  absoluut een CI+ slot opwijst of kan dit ook een normaal CI slot zijn? Heb ik überhaupt behoefte aan een CI slot als ik een 4k receiver heb met een normale smartcard?  
      Ik weet namelijk niet precies wat ik moet kopen omdat ik zoveel weersprekende informatie overal zie.. 🙄 Momentaan zit ik op een simpele HD receiver zonder CI slot te kijken. Ik zit in het buitenland en heb een normaal CD Basis HD abonnement.

Bij voorbaat dank
    • Door satmaat
      Is de multistream zender Zap Viva op Eutelsat 10.0°E altijd (24/24) te ontvangen of niet?
      Soms heb ik geen ontvangst hierop. Momenteel weer ontvangst.

zendernaam: Testes Heitor Paulo
      provider: ERICSSON Television
      resolutie:  1280 x 1080

[10.0°E] 10747 V 4000, FEC:9/10, DVB-S2 /8PSK, Stream ID:171

• Door dvbs
      Gegroet,

Stel dat de box (die fallbacktuners levert) multistream aankan. Kunnen die zenders dan gestreamd worden naar een box die dit niet aankan?

Ik zou denken dat dit geen probleem mag leveren. Of zie ik iets over het hoofd?

Dank voor reacties!

• Door Jean-Claude
      heb onlangs een Gigablue Ultra Quad 4K gekocht met een extra DVB-S2X tuner. Ontvanger werd voorzien van de laatste PLI 6.2 software. Nu probeer ik de multistream kanalen te scannen op 5W, maar de tuner geeft steeds '0 kanalen gevonden' - wat doen we verkeerd ?

bvb de specificaties van King of Sat en de scan instellingen van de tuner :

• Door EV1
      Beste mensen,

Kan iemand mij uitleggen wat de manier is om de 4k-kanalen van Canal Digitaal te kunnen bekijken (bijv nu 683 Eurosport 4k, Insight TV en straks NPO UHD 1)? 
      Ik heb een Sony Bravia en de M7 set up box. Volgens mij is de laatst genoemde de Achilles omdat deze het UHD signaal niet kan interpreteren. 
      Is de oplossing dan een CI+module van Canal Digitaal bestellen en dit in de Sony Bravia (55XD8005) zetten? Heb je dan 100% zeker de mogelijkheid om de 4k kanalen te kijken? 

Alvast bedankt voor jullie wijsheden :-)

Ed
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid