Jump to content
Sign in to follow this  
2006heinrichd

M7-MZ-101 Hoe zender verwijderen?

Recommended Posts

Er wordt om uitleg gevraagd, iemand met deze ontvanger die weet of je  zenders kunt verwijderen, en indien ja het kan uitleggen?

Jawel, het kan wel. Open de favorietenlijst en ga naar de zender die je wil wissen. Je drukt op de gele knop om de favoriet AAN of UIT te zetten.....

Het is ook zonde van de tijd. Als er weer een nieuwe lijst wordt verstuurd staat alles weer terug.....

Met de MZ-101 kun je vanuit de zenderlijst gewoon een favoriet aan/uitzetten. Werkt als een aan/uit schakelaar. De zenderlijst heb je zelf geen invloed op....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
    • By dunhans
      Op nummer 100 zit het belgische MENT tv, een muziek zender met Belgische en Nederlandse artiesten, leuk voor de liefhebbers.
    • By jellesbode
      Ik heb riant abonnement en op 2 kaarten werkt History sinds vandaag niet meer.
      Andere kanalen geen probleem.
    • By Satterdam
      Via iptv en online.nl zendt canal digitaal ivm met de coronacrisis de zender "iedereen live" uit . Nu stemde ik vanmiddag af op deze zender en wat schetst mijn verbazing er wordt een evenementen zender van KPN doorgegeven. Dit is toch wel opmerkelijk dat ze een zender van de concurrent doorgeven. Is dit een fout van canal digitaal of geven ze deze zender bewust door ??
    • By Emekli
      Bij het checken van de epg om te zien of ik iets wil opnemen bleek dat het beeld  op BBC entertainment zwart blijft.
      Signaal van de TP is zoals altijd en alle andere zenders hier op geven wel beeld.
      Zijn er meer mensen die dit hebben?.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy