Ga naar inhoud
  • ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Jean-Claude
      bron : HLN

een beetje een warrig verhaal, geschreven door iemand met geen/weinig kennis van zaken ?
      analoog eruit is analoog eruit, een analoge tv zal dan niks meer geven tenzij er een digibox naast gezet wordt. Wat er dus bedoeld wordt met een 'compact' signaal is me onduidelijk.
      hopelijk worden de analoge signalen wel op één digital FTA signaal gezet, waardoor TV's die zowel analog als digitaal werken toch nog die kanalen kunnen ontvangen (zo interpreter ik het). Interessant dan voor de enigma2 ontvangers met een DVB-C tuner erin. Maar bon, eerst zien en dan geloven.

• Door Eveneenvraagje
      Beste forumleden,

ik heb een vraagje betreffend UHD ontvangst van Canaldigitaal. Op deze pagina staat beschreven dat men een CI+ slot van CD moet kopen en deze in een TV met DVB-S2 tuner moet duwen.
      Nou heb ik toen een UHD TV met DVB-T maar geen DVB-S2 tuner gekocht en heb sindsdien altijd met een externe receiver HD kanalen van CD zitten kijken.

Heb ik voor UHD Kanalen behoefte aan een CI+ slot met geintegreerde kaart? Moet ik erop achten dat een 4k receiver  absoluut een CI+ slot opwijst of kan dit ook een normaal CI slot zijn? Heb ik überhaupt behoefte aan een CI slot als ik een 4k receiver heb met een normale smartcard?  
      Ik weet namelijk niet precies wat ik moet kopen omdat ik zoveel weersprekende informatie overal zie.. 🙄 Momentaan zit ik op een simpele HD receiver zonder CI slot te kijken. Ik zit in het buitenland en heb een normaal CD Basis HD abonnement.

Bij voorbaat dank
    • Door de mon
      Model: L21-TLNB staat achteraan de reciever. Staat daar al 2 jaar en de  tv hd ready heeft enkel scart en kijkt naar die analoge zenders. Tv is van opa en zal spelen tot hij stuk is.
      Pc en smartphones en tv is van Telenet. Ik moet er morgen heen om het in gang te krijgen.
      Ik heb mijn gebuur al geholpen met zijn opname's die hij niet te zien kreeg, ook na switchen kas. Dit gaat enkel telefonisch en enkel onder de werkuren. Stickers aflezen is van vroeger, telefoon van hunne Telenet  gebruiken is voldoende tegenwoordig.
    • Door Alex1970
      Bijna alle picons voor de zenders die Telenet doorgeeft zijn toegevoegd aan de database van de Ocram picons.
      Dus ook van bijv. Be TV, Play More, Play Sports, VOO Sport en alle lokale/regionale zenders.
      De meest recente picons (in allerlei varianten) zijn te downloaden op www.picons.eu
      Ze worden ook in de (3rd party) feed van OpenPLi 6.2 aangeboden.

Mochten er picons ontbreken, of veroudert o.i.d. laat maar weten. Liefst met exacte naam zoals ingelezen door een scan en de service referentie (of je settings opsturen) en website waar het goede logo te vinden is, of stuur een voorbeeld mee.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid