Ga naar inhoud
Satneef

Nieuwe image: PurE2

Aanbevolen berichten

hallo sorry maar fatscan kan ik hier niet in vinden wel automatische scan of handmatige scan maar in beide kan ik canaaldigitaal of tv vlaanderen niet laten zoeken ik heb automatische scan gedaan maar mis verschillende zenders of waar staan ze dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Normaal zou je bij de optie Zenders Zoeken ook de optie FastScan moeten vinden. Daar kies je dan voor Canal Digitaal of TV Vlaanderen.. Hij zou dan alle zenders moeten vinden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja dat dacht ik ook maar zie ze niet doe ik iets verkeerd of heb ik iets niet goed in gesteld ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb PurE2 als testimage in een MultiBoot slot van een Mut@nt HD60 geplaatst. Op een oude DM800se v2 liep het niet stabiel (alweer een half jaar terug). Inmiddels op deze retesnelle HD60 loopt het heel stabiel. Net nog even geüpdate.. De FastScan werkt nog steeds netjes.. Gewoon even als plugin naïnstalleren dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan mij iemand vertellen waar ik de fastscan kan vinden in de plugins wat moet ik downlouwden groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

Menu-Applicaties, dan groen drukken. Onder systemplugins staat dan Fastscan. Na installatie staat Fastscan onder Instellingen-Kanalen zoeken.

aangepast door carlo666

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

Pure2 werkt die soms ook al op de sab unix triple

aangepast door sabtriple

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in