Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
FransvanAdrichem

VU + Afstandsbediening AV functie

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waarom ik na de programmering van de VU+ Afstbediening de selectie in het AV menu niet kan veranderen ??

de powerknop / mute / AV knop / Volume alles werkt zoals ze beschrijven. 

ik kan alleen nIet in het AV menu schakelen naar welke input ik wil en deze selecteren.

iemand een oplossing hiervoor ?? 

Groeten Frans 

54F3FB46-DE8C-4A52-AEEE-FD48A50349AB.jpeg

aangepast door FransvanAdrichem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zal geleerd moeten worden. AV is normaal alleen de AV bron kiezen, niet om daar nog eens in te gaan selecteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het hangt mogelijk van je TV af. Bij mijn Philips kun je nooit met een ab direct een bepaalde AV-bron kiezen, ook niet met de eigen afstandsbediening. Door herhaaldelijk op de AV-knop van de ab te drukken 'loop' je door een lijst met av-bronnen.

aangepast door Lemon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door maring
      Hallo,

Ik heb een vraag over een onderwerp wat ik volgens mij hier al eerder voorbij heb zien komen maar die ik niet meer kan vinden en ben benieuwd of daar ook een oplossing voor was.
      Ik heb een Vuduo2 ( OpenPli 4.0) die geen kabelscan meer doet. Dat heeft die altijd gedaan maar na een update waren en de zenders ineens verdwenen en de VuDuo2 geen zenders (kabelscan e.d.) meer vinden bij Ziggo. (freq 474.000 ID 05555)
      Nu las ik dat als je terug zou gaan naar software OpenPli 4.0 van 17 april dat die het dan weer zou doen en dat bleek inderdaad juist te zijn. Na installatie van die software kon de VuDuo2 weer een kabelscan doen.
      Ik ben benieuwd of hier inmiddels al een oplossing voor is anders zou je de VuDuo2 niet meer kunnen updaten. Ik kan de oplossing helaas nog niet vinden. Thanks voor het meedenken.

• Door ate
      ik zou graag opgenomen films van de vu  op een usb stick en in een dvd speler willen afspelen maar na het op de stick zetten krijg ik een melding van de dvd speler error  de stick is op fat geformatteerd, wat doe ik fout

alvast bedankt ate
    • Door vroomen
      Hoi,

Ik heb een vraagje en hopelijk kan ik mij helpen. Ik heb in de woonkamer een VU Solo staan en op de slaapkamer ook.
      Nu heb ik onder een USB harddisk (eigen voeding) eraan hangen en dat werkt prima. Ik heb geprobeerd om deze met elkaar te delen, maar kom er niet uit.

De VU boven ziet de harde schijf wel, maar ziet hem niet om op te nemen of bestanden er vanaf te spelen?
      Onderstaande handleiding heb ik het internet gevonden, maar helaas.

Wie kan mij helpen?

Gr Guido
    • Door sattv4iedereen
      Hi,
      Nu ik een iphone en een ipad heb, en blijvende problemen met mijn multimediaspeler, dacht ik een apple tv 3 te kopen.
      Maar is dit te gebruiken voor opname's af te spelen opgenomen met een vu duo?
      Mijn laptops zijn gewoon windows machine's.
    • Door Gertitombo
      Hallo,

Deze vraag heb ik expres niet onder VU+ of Xtrend geplaatst .

Ik sta voor een keuze voor een nieuwe ontvanger. Voor ontvangst wil ik 2x S2 en 1x Kabel aansluiting hebben.
      Graag wil ik een duo core met hardware encoding. Volgens mij blijven er dan twee over, namelijk:

1) XTrend ET 10000
      2) VU+ DUO2.

De Gigablue Quad plus valt af omdat deze geen hardware encoding doet. De Gigabox is wel een stuk goedkoper.
      Welke ontvanger zouden jullie kopen? Is er nog een andere dat ik gemist heb?

Momenteel heb ik de VU+DUO.

Thanks.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid