Jump to content
Sign in to follow this  
badmeester

te koop xTrend ET9500

Recommended Posts

Goed werkende xTrend ET9500.

Software: OpenPli 7.0
Tuners: 1 x Sat + 1 x Cable
HD: 250 GB harddisk

Als extra bijgeleverd: Sec_board, 1 x sat tuner, 1 x cable tuner, defecte voeding ( 1 elco met bol dakje )

Opmerking:
- Heeft krasjes aan bovenkant.
- Géén HDMI kabel.
- Geen doos meer beschikbaar.

Forum vraagprijs: € 80,=IMG_0699_verkleind.jpg

IMG_0700_verkleind.jpg

IMG_0701_verkleind.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By RogerDR
      Daar ik deze niet meer gebruik mag die weg. Komt zo van de mast, met motor en polarmount. De motor werkt maar maakt een schreeuwerig geluid en heeft wat roest. Vraagprijs 100 euro maar je mag altijd een ernstig bod doen. Af te halen vlak bij Antwerpen.

• By Jokke
      Hallo,
      Ik heb hier een gloednieuwe Gigablue quad 4k decoder staan. Deze draait zoals alle goede dingen op Linux. Netjes 23 maanden garantie op. 
      Er is ook nog een speciale sshd bij van 1Tb. Pak sneller dan een normale schijf.
      Ook zit er nog een leuke extra dual tuner bij.
      De FBC DVB-S2x tuner.
      Alles moet zelfs nog geplaatst worden omdat de verpakking van sommige onderdelen nog gesloten is.
      Ik heb het zelf in een opwelling gekocht om nadien tot de constatering te komen dat een schotel praktisch onhaalbaar is hier.
      Het mag weg aan dumpprijs omdat het hier gewoon in de weg ligt. Dan maak ik er liever iemand anders mee blij!
      Enkel ophaling en eerst is eerst uiteraard.
      De decoder kost normaal alleen al rond de 300 euro.
      Ik heb zelf aan alles kortbij de 500 euro betaald enkele weken geleden.
      En ik wil zelf nog 300 euro krijgen.

Enkel ophalen in Westerlo, Belgie.
      Eerst is eerst en staat op verschillende plaatsen te koop

• By satcor64
      Te koop nieuwe V5 DVB S2 Sat ontvanger.
      Gekocht om een keer te testen, leuk klein ontvangertje zeer compleet.
      Mogelijkheid voor cccam ,time-shift media player enz.
      Vaste prijs € 20,00 incl verzending in Nederland.

• By duitsland
      Ik heb hier nog een erg mooie Dreambox 7080HD die er echt uit ziet als nieuw.
      Voorzien van een interne twin tuner voor de kabel en een tweetal twin tuners voor satelliet.
      Maximaal zijn er 5 interne tuners te gebruiken. (processor) laat er niet meer toe)
      Wordt geleverd met nieuwe remote (RC10) en zonder HDD.

Prijs: 225 EURO inclusief opsturen.

• By ukkiepukkie
      Wanneer de SUS 41 F op een multiswitch wordt aangesloten kunnen er 4 satellietontvangers met UNISqC (protocol EN 50494 of EN 50607)) op 1 coaxkabel worden aangesloten. Standaard wordt de voedingsspanning verzogrt door de satellietontvangers. Optioneel kan de SUS 41 F worden gevoed met een externe voeding (Spaun SNG 18/1000). Ingangsniveau tussen 65-95dBuv, demping Terr 2 dB, uitgang SUS 85dBuv (AGC). Stroomverbruik 260mA. UNISqC frequenties: 1076-1178-1280-1382MHz.

met losse voeding. Vraagprijs 90 euro. Nieuwstaat.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy