Jump to content
Sign in to follow this  
Satbakker

Reparatie Blaupunkt 39" Led TV blijft in standby

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een blaupunkt 39" led tv. Ik krijg hem ineens niet uit zijn standby, rode led lampje aan de voorkant brand maar hij reageert niet op de afstands bediening en niet op de knoppen aan de zijkant van het toestel. Nou heb ik hem opengemaakt maar kan visueel niks geks vinden. Iemand enig idee waar ik dit zoeken moet? Waarschijnlijk in de voeding neem ik aan?

Het gaat om de Blaupunkt 39/2101-GB-5B-FHBKUP-EU

Alvast bedankt voor iedere info!

Groet Satbakker

Reageert de tv ook niet als je de afstandstand bediening dichtbij de tv houd en lang vasthoud? Ik heb hier ook een blaupunkt tv en die reageert ook traag als je de tv aan wilt zetten.

als de eeprom op het moederboard niet meer te programmeren is ? vervang dan het moederbord ( TPMSD309BlkuihgorjP85 ) vraag wel eerst een prijsopgaaf 

Dank jullie wel voor het meedenken!

Helaas reageert die ook niet bij langdurig de ab dichtbij ingedrukt houden.

Ik vind dit toestel niet meer de moeite waard om er een nieuw moederbord in te gaan zetten, hij gaat naar de electronica hemel :)

Thanks !!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Satknooier
      Hallo ,

heeft er iemand misschien een servive manual van Eaw   caz 800 versterker ?

of een link  maar ik heb al veel doorgespit maar kan het nergens vinden.

Groet

Satknooier

• By uncleee
      Mijn tv stond aan ineens beeld op zwart en geluid weg standbij led werk nog afstandbediening werk ook nog enkel geen beeld weet iemand wat het zou kunnen zijn ? 
    • By ad123
      Het gaat om een jura ena micro 5  type 680

Wanneer je deze aan zet dan staat de zetgroep in de bovenste stand dan
      gaat deze omlaag -omhoog  -omlaag  -omhoog  -omlaag  -dan "hapert" deze ongeveer halverwege
      en gaat vervolgens verder omhoog dan hoor je dat er nog wat kracht op gezet word
      en schakelt dan af .
      Vervolgens knipperen er 6 lampjes en gaat geheel uit.

De zetgroep gaat niet zwaar , deze was alleen erg vies en is er uit gehaald en schoon gespoeld.
      Iemand enig idee wat er defect aan kan zijn?

gr, Ad
    • By Daan
      Kan een samsung tv overnemen  maar misschien weet iemand wat met aanzetten speelt de tv naar een paar minuten valt hij uit, geeft een tikje op de achterkant van de tv dan werkt hij weer kan dit een slecht contact wezen ? soms draait de tv 3 dagen en dan weer het zelfde.
    • By MySat
      Heeft iemand een idee hoe ik een bedieningsdisplay van deze tuner/versterker wat helderder kan krijgen. Zelfs in het donker zie je zo goed als niets. Sevice manual wel gevonden maar daar wordt dit onderwerp niet behandeld.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy