Ga naar inhoud
blitz10

ziggo mediabox next, ervaringen gevraagd.

Aanbevolen berichten

diverse opnames afgelopen weken gepland.opnames staan bij "bewaard", maar helaas door een of andere fout heeft de box niks opgenomen.

altijd fijn van Ziggo, geld vragen voor een product wat maar voor 70 % werkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En die blijft, anders ga ik mijn Duits weer eens ophalen, vroeger stond bij ons thuis veel de ARD of ZDF op, ben er mee opgegroeid, nu hebben ze daar nog veel meer FTA zenders dan vroeger....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door blitz10
      Als men klant is bij Ziggo en men een sim only abo afsluit krijgt men o.a een extra tv pakket gratis erbij.

Ik heb deze aanbieding al geruime tijd.

maar hoe zit het als je bv een 2de smartphone een simonly abo afsluit, krijg men dan bovenop het extra tv pakket nog een extra tv pakket

• Door Tonskidutch
      Hoi ik kom er niet uit !
      bij de DNS en SMTP gegevens van Ziggo staan de gegevens maar de QNAP verrekt het om middels de nieuwe gegevens voor uitgaande mail een email aan mijn eigen adres te sturen.
      iemand die ook QNAP en Ziggo heeft ???

thank yoe
    • Door ilseonline
      Ik heb op een Samsung Galaxy S4 waar het certificaat voor "Wifispots" op staat.

Het heeft even gewerkt, echter gaat er iets fout waar ondanks alle hulp van Ziggo er niet in uitgekomen wordt.

Op dit moment is 1 ding belangrijk, het certificaat moet er af zodat alles er opnieuw opgezet kan worden.

Ik krijg continu links boven in het scherm een driehoekje met uitroepteken er in te zien, veeg ik het scherm naar beneden, dan krijg ik de volgende melding te zien:

Mogke elijnetwerkcontrole
      Het netwerk kan worden gecontroleerd doo..  
      Klik ik deze aan, dan krijg ik de volgende melding:

Aanmeldinggegevens controleren

Een vertrouwd certificaat op
      uw apparaat staat een derde
      partij toe om uw
      netwerkactiviteit te
      controleren, waaronder e-
      mails, apps en veilige
      websites

Vertrouwde aanmeldinggegev…
      Klik ik op de onderste regel, dan krijg ik het volgende te zien:

Vertrouwde aanmeldgegevens

SYSTEEM GEBRUIKER  
      Het scherm gaat automatisch naar "GEBRUIKER" waaronder het volgende staat:

Ziggo B.V.
      Ziggo Public RootCA - G1  
      Onder "SYSTEEM" staat een waslijst waarvan alles aangevinkt staat, te veel om even hier op te schrijven.

Wie weet hoe ik dat kan doen? (graag stap voor stap zodat ik het kan volgen)

Verder moest ik een beveiliging aanmaken, in mijn geval een patroon. Kan ik dat patroon achteraf aanpassen, of omzetten in een cijfercombinatie?

Alvast dank voor het antwoorden van mij twee vragen.
    • Door edbe
      nadat mijn vader is overleden hebben we diverse aanpassingen gedaan bij Ziggo 3in1 pakket.
      nu heeft mijn moeder weer een nieuwe Mediabox gekregen, waarbij eerst werdt verteld dat daar geen extra kosten waren aan verbonden.
      nu betaald ze elke maand 4 euro voor een Mediabox waar ze geen gebruikt maakt van Interactiefe spul.
      op zolder ligt nog een Humax box, deze wil ik gaan gebruiken en de Mediabox terug sturen, neem aan dat het gewoon kan.
    • Door Michel
      Voor een kennis zoek ik naar de beste oplossing om een officieel ziggo abonnent via een (linux)server of mediaspeler door het huis te kunnen streamen naar een shield, apple TV, ipad, iphone en/of andere mediaspeler.

Ik zoek dus zoiets als een hdhomerun + cardreader + tv headend + kodi of eventueel een betere combinatie.

Met welke hardware/software hebben jullie goede ervaringen?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid