Jump to content
Sign in to follow this  
recol

wie kan/wil er wat printen voor mij?

Recommended Posts

De pagina waar je naar verwijst bevat een STL, die het volledige voorbeeld bevat wat je afbeelding laat zien.

Dus niet alleen het knopje, maar óók de zwarte schakelaar die eronder zit.

En dat dan in èèn stuk, zonder bewegende delen!

En als ik je verhaal lees, denk ik dat het alleen om het drukknopje gaat.

Nu is dat wel te ontwerpen (en te printen), maar dan moeten de afmetingen wel bekend zijn.

Waaronder ook de vorm van de verbinding/koppeling aan de onderkant.

Het printen is het probleem niet, en ik zou dat ook wel voor je willen doen.

Echter heb ik geen donkergrijs PLA op de plank liggen.

Van wat ik wél heb, zou zwart zou dan het meest in de buurt komen.

Je krijgt ook van die samples (is zo'n 10mtr ) in verschillende kleuren.

Kost iets van 3 euro ofzo.

Ik ga komende week sowieso weer filament bestellen, en dan wil ik daar best wel wat grijs bij doen.

Maar de vraag blijft of het alleen om de drukknopjes gaat, of om het hele voorwerp.

Gaat alleen om de drukknoppen maar mis nog iets anders waar ze in horen dus het kan even on hold. Toch bedankt zo ver 

Prima. Bedankt voor de update.

Dan lees ik het tzt wel.

Ik kon het niet laten...

Heb de file binnengehaald, de onderkant eraf gehaald en dan hou je de button over.

Hier op zijn kop om het te kunnen printen anders krijg je wel erg veel ondersteuning.

image.png.3ee5ee7507945e9b9a524a15df60f5e1.png

Edited by Con

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Matchless
      Ik heb voor mijn cr20 een bltouch sensor gekocht en aangesloten.
      Echter vind ik nergens een handleiding voor het firmware gedeelte voor de cr20.

Het is me gelukt om de hotend naar de verschillende punten te laten gaan. Dit heb ik gedaan door de auto leveling te enablen in de firmware. Daardoor heb ik nu ook een "level bed" in mijn "prepare" menu erbij gekregen.

Wat me echter niet lukt is de z-as. Als ik naar een handleiding kijkt van een cr10 moet ik de zwarte en witte draad op de plaats van de z-stop switch zetten. Er staat niet bij of ik die draden samen met die switch moet gebruiken of dat die draden de z-stop switch vervangen. Laat ik de z-stop stekker eraf dan crashed de hotend.

Ik heb ook niet echt het gevoel dat de bltouch wat doet op mijn apparaat.
      Wie kan me helpen?
        Heeft iemand hier een cr20 met autoleveling? mischien kan hij dan zien waar de draden van de bltouch aangesloten moeten worden ?
      want het kan natuurlijk zijn dat de bedrading anders moet op mijn printer.

Er zit trouwens een creality v2.1 moederbord in mijn printer. Firmware van de printer zit in de bijlage.

CR20 resume printing.rar
    • By Matchless
      Ik heb een mooi projectje gevonden die ik ga maken.
      Omdat het een project is waarvan ik zeker weet dat er hier meer leden zijn die dit willen maken:

The Ant pcb maker

Ik ben benieuwd wie dit ook gaat bouwen
    • By Matchless
      Na een aantal min of meer geslaagde printjes merkte ik dat er schroeven los zaten.
      De hele printer nagelopen en aardig wat losse schdoeven en speling weg gehaald.

Maar nu heb ik toch iets fout gedaan en weet niet wat.
      Het lijkt alsof de draden niet aansluiten. Zie foto.
      Wat is het probleem en wat moet ik doen om dit op te lossen?

Ik merk ook bij het levelen dat als ik de vier hoeken doe de nozzle in het midden altijd hoger ligt. Is dit de fout?

• By Carlos1998
      Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Anet A8. Ik heb hem in elkaar gezet en wil nu beginnen te printen. Het probleem is dat mijn LCD scherm zwart blijft als ik hem aanzet. Het lampje gaat kort aan en daarna meteen weer uit. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.
    • By blooper13
      Hello ,

+ik ben van plan een 3D scanner te maken , zie link in bijlage , maar ik ben op zoek naar de software dat ze gebruiken Nl
      Mathworks-Matlab-R2013b , blijkbaar is dit de beste versie voor dit ontwerp , maar ikzelf ben niet zo op de hoogte van
      deze software.
      Is er soms iemand dit mij kan helpen aan deze versie te geraken "met licentie graag " of waar dit te koop is of als er soms iemand
      van het forum deze versie thuis heeft en ze van de hand doet .Of tips , info of dit eventueel met een andere software te doen is.
      Alvast bedankt            Link onder is het ontwerp
      https://www.3ders.org/articles/20160320-3d-scanning-is-made-easy-with-this-diy-3d-printed-3d-scanner.html
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy