Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
paulha

Android TV app

Aanbevolen berichten

Hallo,

Weet iemand al of CD met een android smart tv app komt (heb zelf een Sony android), heb geprobeerd om de android app uit de app store te backloaden maar dat gaat helaas niet.

Mvg Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik zelf ook eens gevraagd, maar (uiteraard) geen sluitend/bindend antwoord. M7 geeft dit pas aan als het er al is (nooit op voorhand). Vraag is óf ze het wel willen én of de nieuwe eigenaar (Vivendi) daar überhaupt brood in ziet in de nabije toekomst.. M7 en nu Vivendi luisteren niet naar de wensen van de klant, maar naar de roep van de koekoek.. Er moet voor de aandeelhouders liefst een 'win/win' situatie ontstaan om ze tot actie te dwingen.

Feit is dat lineaire TV slinkt en IPTV 'boomt'. Als er verhoudingsgewijs steeds meer IPTV klanten abonneren bij M7/Vivendi kán dat een incentive zijn....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah, maar dan komt de volgende vraag: IPTV kan ik gewoon installeren op mijn TV, bied CD ook een stream aan voor abonnee's?
En zo ja, hoe kom ik achter de link? (Misschien moet ik deze vraag in de IPTV hoek stellen?)
Mvg Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar wringt dus de schoen. Dat wil CD dus absoluut NIET. Er is dus ook geen werkende stream URL. De IPTV van CD is afgeschermd via MAC adres filtering en VeriMatrix codering. Dit werkt dus uitsluitend in de M7 bakjes (die ze volledig controleren) en de PC App omdat daar de DRM kan worden geaccepteerd...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op deze vraag is al maanden geleden antwoord gegeven. Eerst Vestel en dan Android TV. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de CD app op een LG tv, die wanneer ik mij niet vergis op android werkt.

Alleen zal TS de tv moeten laten geloven dat die in Nederland staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap de sensatie niet van zo'n app als het gewoon op elke moderne tv kan via de telefoon-app met chromecast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden zei Giant2000:

Ik snap de sensatie niet van zo'n app als het gewoon op elke moderne tv kan via de telefoon-app met chromecast.

Android tv app werkt toch wel wat fijner. Dan kun je gewoon de afstandsbediening gebruiken en snel zappen. De Android TV app van Ziggo bijvoorbeeld werkt heel snel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met chromecast kun je ook gewoon de afstandsbediening gebruiken van het apparaat welke dit ondersteunt, maar heb die app niet nodig, mijn duo4K draait nog altijd beter, zonder storingen.

Heb ook de ziggo app, maar het zijn toch ook uitgeknepen streams, zie nog altijd lichtjes wat strepen en blokjes voorbij komen, ze zijn bijna niet zichtbaar, maar ze zijn er, game of thrones is afgelopen, dus ga waarschijnlijk die app voorlopig niet meer gebruiken.

Die apps kunnen nooit winnen van lineaire tv qua beeld kwaliteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit er erg veel verschil tussen Android op de smartphone en Android tv? Side loading lukte niet op Android tv. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 13-6-2019 om 13:43 zei cheapwatcher:

Android tv app werkt toch wel wat fijner. Dan kun je gewoon de afstandsbediening gebruiken en snel zappen. De Android TV app van Ziggo bijvoorbeeld werkt heel snel.

Hallo,

Is er inderdaad al een Ziggo app voor Android TV? Ik heb net nog even gezocht, maar kan niets vinden. Ik dacht eigenlijk dat ze nog steeds in de testfase zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wordt eens tijd dat alles ook op Android TV uitkomt. Canal Digitaal loopt daarmee ver achter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei greydutch:

Hallo,

Is er inderdaad al een Ziggo app voor Android TV? Ik heb net nog even gezocht, maar kan niets vinden. Ik dacht eigenlijk dat ze nog steeds in de testfase zitten.

Zoek op google naar ziggo go apk

Het werkt het beste op een mobile foon of tablet, in ieder geval iets  met touchscreen, met een afstandsbediening is het waardeloos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen