Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Feedhunter Rini

ANDERS Betreft Dames voetbal WK, Nederland - Zweden

Aanbevolen berichten

Ook de Zweedse dames hebben er zichtbaar zin in:

Name: SWE041
Provider: alla
Video Width: 1920
Video Height: 1080
Apid: 4112
Vpid: 512
Tsid: 1
Sref: 1_0_1_1_1_1_46AB8E_0_0_0
Pmtpid: 257
Pcrpid: 512
Sid: 1

Orbital Position: Orbital Position: 7.0° E
11151V 3600 3/4 8PSK DVB-S2

SWE041_1_0_1_1_1_1_46AB8E_0_0_0.jpg

aangepast door fred33

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

12.5°W
11564 H 9750 3/4
NLUSS HOL309-1

in 4:2:2

BISS gecodeerd (maar wel bekend elders gelukkig)

vlcsnap-2019-07-03-20h47m17s811.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door TomHagemeijer
      Hallo iedereen,

Sinds 2017 ben ik in het bezit van zo'n mooie 4K Phillips TV. De televisie heeft het de afgelopen 3 jaar super gedaan en altijd zeer tevreden geweest. Maar deze week stopte de televisie er opeens mee en geeft nul reactie meer.  Sinds 1,5/2 maanden kreeg ik op de televisie een pop-up met de vraag of ik de recentste software wou installeren. Zoals iedereen doet heb ik dit natuurlijk zoveel mogelijk keren proberen uit te stellen. Tot ik deze week lekker tv zat te kijken en nogmaals de pop-up kreeg, waarna ik nogmaals op ''Later update'' klikte en hij er regelrecht mee ophield. De televisie doet nu werkelijk niets meer, zelfs het stand-by lampje brandt niet meer, het lijkt of de televisie zich in een volledige shutdown modus heeft geplaatst. Na de handleiding erbij te hebben gepakt en het standaard rijtje nutteloze praktijken te hebben uitgevoerd is er nog altijd geen progressie gemaakt, ook Philips kwam zelf niet met een heel verhelderend idee namelijk het handmatig updaten van de televisie via een USB stick maar wellicht was de medewerker vergeten dat voor het updaten via een USB stick de televisie ook nog aan moet gaan. De powerknop op de televisie ook al meerdere malen 1 minuut ingedrukt gehouden en een andere stroomkabel geprobeerd, niets mocht baten. 

Het gaat hier om een: 
      Philips 43' model 43PUS6101/12.
      Aangeschaft in 2017 bij FOKA.

Omdat het buiten de garantie is zouden de kosten voor een reparatie voor mijzelf zijn, met op voorhand nog 33 euro ex. verzendkosten om überhaupt een offerte te maken. Dus hopelijk kan een van jullie mij uit de brand helpen 😁.

Tom 
    • Door pollegazon
      Misschien een beetje een domme vraag, maar kan iemand mij vertellen wat dit symbool betekent ??

Bij google "afbeelding zoeken" vind ik niet meteen het juiste antwoord.

• Door Satfeeds-DX
      7°E 11674 V 6500 Aut  ID: 2SAT HOL274 B/U

• Door Feedhunter Rini
      22.0°W 11126, H, 17250  FEC Auto Reuters TV News (Reuters) 4:2:0

• Door Satfeeds-DX
      21,5°E 11477 H 4010 Aut  ID: Titan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid