Ga naar inhoud


Eindelijk abonnee van Canal Digitaal in België!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Vandaag mijn abonnement aangevraagd bij Canal Digitaal in België...smartcard is al onderweg met CI+Module 😀 ben erg benieuwd want enkel de vlaamse zenders ben ik wel beu ondertussen.

Ik heb reeds ook Tv Vlaanderen sedert 2006 en satelliet tv sedert 1994. Tja...de Vlaamse kabel tv / proximus wil de commercieel zenders niet doorgeven (zelfs met extra betaling) wegens auteursrechten. Maar toch heb ik een officieel abonnement 😍

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd... Kan me voorstellen dat je de herhalingen beu bent.. Dat gevoel zal je op den duur ook op de NL zenders ervaren. Ik vind TV-Vlaanderen fijner om naar te kijken dan naar de NL commerciëlen. Ben verliefd op dat zoete taaltje...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuh, zal wel de CAM701 module zijn. Nieuwe abonnee's krijgen al lang geen losse kaart meer....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Is inderdaad een CAM701 module+smartcard. Losse kaarten worden al sedert 2016 niet meer verzonden. Heb bericht gekregen van Post.nl..is reeds onderweg :)

Ik heb ook geen jaarabt maar een Flex abo dus aantal maanden op voorhand betaald..wil eerst zien of het de moeite is. Tv Vlaanderen heb ik reeds jaren omdat ik geen kabel/DSL heb. 

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe TV Vlaanderen CI module met geïntegreerde smartcard maakt het mogelijk om -zonder tussenkomst van een satellietontvanger- zenders te decoderen op TV.

 

CAM701 bevat geen losse smartcard meer, heeft ook zijn beperkingen kwa opnemen en kijken terzelfder tijd.60274_2446__14062013_1637.jpg

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei satellitetv:

Is inderdaad een CAM701 module+smartcard. Losse kaarten worden al sedert 2016 niet meer verzonden....

 

….omdat ik geen kabel/DSL heb. 

Hoi Satellitetv,

Ik ben blij voor je, dat staat buiten kijf.

Maar..Volgens mij kan je dan een aantal zenders toch niet ontvangen omdat je die ontvanger ook op internet moet aansluiten om alle zenders waar je recht op hebt toch te kunnen ontvangen. 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De IPTV gaat alleen met de gecertificeerde MZ-x01 ontvangers i.c.m. een internet aansluiting..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Geen probleem want ik heb het Flex abonnement "vakantie" en de zenders die daarin zitten zijn sowieso minder dan in het basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik alleen maar zeggen: Goed gedaan!

Veel kijk- en luister plezier (de radiozenders zijn ook leuk).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Heb de Cam module vandaag ontvangen maar activatie lukt me niet...cam wordt wel herkend door mijn samsung smart tv maar rood lampje blijft branden op de Cam module. Beeld op NPO1 gezet een uurtje maar helpt niets...activatiecode opnieuw verzonden via internet en via sms maar helpt ook niet... raar hoor!  Dan maar terug mijn Tv Vlaanderen CamCi+ geplaatst en meteen ontvangst. Wat doe ik verkeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is je CAM701 eerder bij je dan de interne registratie... wat vaak goed werkt is even de TV in fabrieksstand terugzetten. Als land NL of BeNeLux instellen.. Dan de CAM erin en op NPO1 HD afstemmen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vergelijking met ziggo is het aanbod van CD ronduit mager, om het netjes te zeggen.

Maar ja, daar hangt ook een bijbehorend kostenplaatje bij.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...