Ga naar inhoud
satellitetv

Eindelijk abonnee van Canal Digitaal in België!

Aanbevolen berichten

Alles werkt al een tijdje en kijk al een weekje via Canal Digitaal. Ik ontvang wel alle zenders dus ook Film1 en Ziggo sport...zenders waarvoor ik niet betaal maar ik ga niet klagen:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat duurt doorgaans een maand, en is een welkomst geschenk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden zei satellitetv:

Alles werkt al een tijdje en kijk al een weekje via Canal Digitaal. Ik ontvang wel alle zenders dus ook Film1 en Ziggo sport...zenders waarvoor ik niet betaal maar ik ga niet klagen:)

is maar voor korte duur...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is de 'grace period'. Om je lekker te maken in de hoop dat je additionele pakketten afsluit. Dit is de klasse 251 op je kaart en duurt tot de 16e van de volgende maand. Rond die tijd wordt de verlenging geschreven.. In het meest gunstige geval duurt die periode 1 maand (van 16-x-2019 tot 16-x+1-2019).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

OK...jammer maar geen must voor mij. Alhoewel ik het duur vind voor wat je krijgt. 

Film1 gaat ook verdwijnen vanaf 1 augustus las ik in de kranten? Gaat er wat in de plaats komen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat bedoel je met doorstart? Dacht dat Sony de stekker eruit had getrokken en Film1 bankroet is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Reeds 6 maanden Canal Digitaal Abonnee in België! Verschil met de Vlaamse commerciële zenders vind ik meer keuze en meer films te zien. Het RTL 4 nieuws bekijk ik ook iedere dag; is veel vlotter en vooral korter dan het nieuws in Vlaanderen wat soms erg ver "gerekt" wordt. Ben dus tevreden en mijn Canal Digitaal abonnement verder verlengd. Jammer dat de Vlaamse Tv providers zoals telenet en proximus hebben beslist om nooit maar dan ook nooit de Nederlandse commercieel zenders aan te bieden. Maar gelukkig nu dus wel te bekijken via Satelliet en ik kijk ook via de Canal Digitaal App want IPTV is toch de toekomst volgens Canal+, de overnemer van M7 Group. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

IPTV is enkel de toekomst als de app op alle platvormen draait, en dat is nog lang niet het geval. Tot nu toe gemiste kans voor CD.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

AndroidTV Mi Box , Shield .......

aangepast door Penthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pas gedaan hier . Canaldigitaal nieuw abonnement genomen . Met de laatste Mz102 wifi  box met geïntegreerde orca kaart.

Het  eigennaardige is dat ik op het toestel met hoofdkaart wel interactiviteit heb ( kan rtl crime enz.... kijken en net gemist enz....) en op het toestel met extra kaart geeft hij wel een ip adres en zegt dus verbonden maar niet dus met de server van Canaldigitaal. 

Wij wonen in belgie en dus met belgische adres en bankrekening nummer.

Jullie zullen nu wel zeggen , ah ja , belgische adres houders hebben hier geen recht op , maar waarom doet de box met de hoofdkaart het dan wel ? Dank voor mee te zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-11-2019 om 18:32 zei chukky2:

Pas gedaan hier . Canaldigitaal nieuw abonnement genomen . Met de laatste Mz102 wifi  box met geïntegreerde orca kaart.

Het  eigennaardige is dat ik op het toestel met hoofdkaart wel interactiviteit heb ( kan rtl crime enz.... kijken en net gemist enz....) en op het toestel met extra kaart geeft hij wel een ip adres en zegt dus verbonden maar niet dus met de server van Canaldigitaal. 

Wij wonen in belgie en dus met belgische adres en bankrekening nummer.

Jullie zullen nu wel zeggen , ah ja , belgische adres houders hebben hier geen recht op , maar waarom doet de box met de hoofdkaart het dan wel ? Dank voor mee te zoeken.

Heb het antwoord gekregen:

Dat komt omdat je met een extra kaart geen gebruik kunt maken van interatieve diensten, internetzenders zoals Limburg kun je dus niet bekijken met de 2e kaart

Het kan wel als deze kaart als 2e hoofdkaart wordt geregistreerd

--

Wies van Canal Digitaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in