Jump to content
Sign in to follow this  
satlutser

Geen EPG bij diverse zenders op A3, 12129v

Recommended Posts

Sinds enkele dagen heb ik geen EPG gegevens meer van enkele zenders op Astra3, transponder 12129v.

Oa. NGC HD en Eurosport1 HD.

Weet iemand waar dat aan ligt?

Bij mij is er op eurosport wel informatie van CD.

"Geen programmagegevens beschikbaar"

Het is vakantietijd, de medewerker die de programmagegevens naar Canaldigitaal stuurt zal vakantie hebben?

CD heeft de desbetreffende uitzendkracht waarschijnlijk ontslagen, want de EPG is weer op orde.😀

Ik weet niet zeker of dit aan CD ligt, mijn vrouw keek gisteren namelijk de TV-gids via een app op de mobiele-telefoon.

Daar was de EPG bij dezelfde zenders ook niet beschikbaar. Kan natuurlijk zijn dat deze TV-gids app de gegevens via CD krijgt.

Maar ik denk eerder dat er iets met de aanvoer van gegevens mis was, alvorens deze bij CD aankomen .

Edited by sat87

Bij CDS zitten voor ieder kanaal een vertaalkabouter die Live de ondertitel intypt..

Ze krijgen geen nieuwe paddestoelen dus zijn ze aan het staken.....

:) :) 

Altijd weer die CD!:rolleyes:

Maar er wordt meegelezen, anders zou er nu nog geen EPG informatie zijn, toch?

Mij valt op dat het de laatste tijd regelmatig de EPG bij CDS op zenders ontbreekt. Ga ik dan bij Ziggo kijken dan blijkt dat op dezelfde zenders de EPG ontbreekt.

Denk dat het dus niet aan CDS zelf ligt maar meer het bedrijf die verantwoordelijk is van de aanvoer van de EPG.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.

---johan---
    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006

Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis

Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 

Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.

Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.

Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 

99,99% zijn klagers.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy