Jump to content
Sign in to follow this  
satdr

vu plus ultimo 4k twin fbc satelliet tuner icm fbc kabel tuner

Recommended Posts

Ik loop hier te stoeien met bovenstaande combi in een ultimo 4k, met pli 7.1  In slot 1 werkt de dual s goed, maar dan werkt de fbc kabel in slot 2 niet goed, althans hij heeft dan maar 3 tuners, de andere 5 werken dan niet goed.

Als ik de kabel tuner in slot 1 doe, dan werken alle 8 tuners goed, de s tuner in slot 2 geeft dan geen beeld, op fta zenders, zegt wel dat ie signaal heeft maar kan niet zoeken/scannen, vreemd allemaal.

Zie ik iets over het hoofd, doe ik iets verkeerd, of kan deze combi helemaal niet.......?

Dank voor het meedenken Ventura, ik word niet wijzer van de link, maar dat ligt niet aan de link :)

Ik ben nog even gaan verder stoeien, als ik de c tuner uit slot 1 haal en de s2 in slot 2 laat, zelfde problemen. Plaats ik de s2 tuner in slot 1, werkt meteen alles goed...

Het lijkt er dus op dat de s2 fbc tuner niet wil werken in slot 2 (met dezelfde instellingen) 

Nou schiet mij maar lek maar door bovenstaande stoelendans werkt ie ineens, niets aan de instellingen verandert dus ik hou het maar op een slecht contact oid. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By blitz10
      Kan ik in een skin=> Vali HD Nano iets veranderen.

ik wil namelijk in mijn zenderlijst iets veranderen.
      achter iedere zender staat wat er op dat moment wordt uitgezonden.kan ik dit gedeelte van kleur of van tekstgrote of  …….veranderen
    • By Tukker
      Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een Vu 4k zero gekocht met Pli image 7-2.
      De vraag is zit daar standaard een firewall in.
      Ik ben een beginner en kan de firewall niet vinden.

alvast bedankt,

Tukker
    • By blitz10
      Ik heb al geruime tijd mijn box draaien op de laatste Pli software.

Ik wil nu wel eens switchen naar Vti.

Is er een mogelijkheid dat ik mijn gehele Pli image kan back uppen en Vti kan installeren.

Zou de Vti image me niet bevallen, dat ik in een keer mijn oude Pli image geheel weer kan herinstalleren zonder dat ik weer alles opnieuw moet herinstalleren
    • By RaveMaus
      Enkele weken geleden heb ik me zo'n Netatmo weerstation aangeschaft. Prachtig apparaat.
      Met Corona tijd genoeg om mijn Vu+je eens goed op orde te brengen. Zo was ik vandaag oa mijn LCD4Linux nog wat aan het finetunen. Kom ik daar nu allerlei zaken tegen over die Netatmo... Het zou me best handig wezen dat enkele gegevens van mijn binnen en buitenklimaat in de stand-by stand op mijn LCDtje staan.

Er schijnt een plugin voor nodig te zijn om die boel werkend te hebben op de Vu+. Bestaat daar nog ergens een actuele plugin voor? In de feed niet te vinden en al wat je online vindt is al zeker 4 jaar oud.

tnx
      Gert
    • By Martin1946
      Hallo 
      Ik heb een Marantz 1509 receiver versterker daar wil in mijn VU+ uno 4kse  op aansluiten misschien iemand die er wat vanaf weet ik kan er niet uitkomen.
      Groetjes 
      Martin
      Ps 
      Met de VU= solo2 was dat niet moeilijk.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy